Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På oul? Er ikke "lov" i Norge å fastsette oul termin før uke 18+0 OG senest 21 +6..
Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14
Sist jeg var gravid (2008) var oul satt til mellom uke 17 og 19. Ikke vet jeg men de vet jo ul-terminen min fra to ulike gyn.
Legen jeg var inne til ba meg ta med et ark ut i skranken for å få time til ultralyd i uke 18. Det var sambo som gikk bort i skranken med det og kom tilbake med time 17+5. Kanskje det ikke var noe ledig uken etter?Du også fått før uke 18?
Ny termin 03.02.14
Rart.. står i brevet fra Ahus at vi skulle ta kontakt om det ikke var mellom 18-22.. men 17+5 har sikkert ikke så mye å si.. uke 25 der i mot.. det hadde ikke jeg godtatt.Legen jeg var inne til ba meg ta med et ark ut i skranken for å få time til ultralyd i uke 18. Det var sambo som gikk bort i skranken med det og kom tilbake med time 17+5. Kanskje det ikke var noe ledig uken etter?
Er det ikke mellom uke 17 og 19 man skal ha ul da? Sist fikk jeg i uke 20, hadde ikke noe før (ahus). Kusina mi fikk ikke oul før i uke 25 pga dårlig kapasitet...også ahus.
Mannen og forlovet oss 11 september11 september ♡♡
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hmm. Er kanskje forskjellig fra sykehus til sykehus da.
Ny termin 03.02.14
Kusina mi ringte og fikk ikke noe annet fordi de ikke hadde annen time...Rart.. står i brevet fra Ahus at vi skulle ta kontakt om det ikke var mellom 18-22.. men 17+5 har sikkert ikke så mye å si.. uke 25 der i mot.. det hadde ikke jeg godtatt.
Ny termin 03.02.14
Rart.. står i brevet fra Ahus at vi skulle ta kontakt om det ikke var mellom 18-22.. men 17+5 har sikkert ikke så mye å si.. uke 25 der i mot.. det hadde ikke jeg godtatt.
Ny termin 03.02.14
18-22 står på arket mitt fra Ahus..
Ny termin 03.02.14
Sniker litt fra marsforumet her. Når du er 17+5 så er du vel I uke 18 vel? Eller har jeg misforstått denne forvirrende tellemåten helt?![]()
Jeg skal 30.aug på Ullevål.
I følge menstermin er jeg da 18+5, men i følge tidlig UL er jeg bare 16+6
Ringte legen med det samme ang dette, men hu sa det ikke hadde noe å si... Burde jeg ringe Ullevål? :s eller kan jeg kanskje risikere å få enda en ul (hadde ikke gjort noe det heller)
Jeg skal 30.aug på Ullevål.
I følge menstermin er jeg da 18+5, men i følge tidlig UL er jeg bare 16+6
Ringte legen med det samme ang dette, men hu sa det ikke hadde noe å si... Burde jeg ringe Ullevål? :s eller kan jeg kanskje risikere å få enda en ul (hadde ikke gjort noe det heller)