OUL

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Når skal dere på OUL?

Jeg har fått time 28. August. Da er jeg 17 uker på vei.

Ikke fått enda. Skal til legen 20.august :-(

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 /01.03.2014 ♥

Fikk time i dag 03. september når jeg er 18 uker på vei. Fikk først brev i posten om at jeg hadde fått time til 28. oktober, men da er jeg over 26 uker på vei, så jeg ringte de og fikk endret timen.

Fikk time 29 august :) 18 uker da :)

Noe som forresten var litt trist er at mannen min kan ikke være med... Han er på jobb i Bergen akkurat da, og føler ikke at han kan be om å få reise hjem for en dag. :(

Jeg har time 13.september til Oul, og første jordmorkontroll 22.august:)

Termin 9.februar med første frøet:)

Noe som forresten var litt trist er at mannen min kan ikke være med... Han er på jobb i Bergen akkurat da, og føler ikke at han kan be om å få reise hjem for en dag. :(
Kan du ikke ringe de og spørre om du kan flytte den noen dager frem eller tilbake da? Tror nok dette er en av tingene mannen min vil absolutt være med på :-)

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Kan du ikke ringe de og spørre om du kan flytte den noen dager frem eller tilbake da? Tror nok dette er en av tingene mannen min vil absolutt være med på :)

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :)

Den må flyttes med over en uke den ene eller andre veien i så fall. Og det var denne timen jeg kunne få når jeg byttet fra 28. oktober (de hadde gitt meg en time to måneder for sent).

Men han skal være med på UL om et par uker da, så kanskje det er derfor det er greit for han.

13. September ;) meg skal også 15. Juli og 29. Juli ;)

Jenta mi født 17.07.07❤
Venter nr 2 13. Februar 2014❤

19.9 har jeg fått.. da er jeg 20+ 6

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Jeg fikk 23 september :-) hakke snøring på uker da :-P har ikke regnet meg frem :-)

Termin 26 feb (ul sier 23 feb) med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Back
Topp