Oul

*bolledei*

Elsker forumet
Får vi time til den ordinære ultralyden etter hva legen mener er termin? Fastlegen min var borte da jeg var på kontroll, å fikk en håpløs turnus lege som ikke hadde vært borti gravide før. Ser han har klart å sette termin til 23.2. Ingen anelse om hvordan han kom frem til det. Da siste mens var 27.4 og jeg hadde el mellom 17 og 19 mai.

♥9 November 2008♥
♡9 Februar 2014 ♡

Legen sender jo inn papirene til sykehuset, så ja da vil jeg tro at den ordinære ultralyd innkallingen blir justert etter legens termin...
Heeh, nei kan ikke helt skjønne hvordan han kom frem til den terminen der..
Men du kan vel dobbelt sjekke med din egen lege før den tid kanskje?.. Så kan han eventuelt informere sykehusset slik at det blir regulert..
Ordinær ul er jo mellom uke 17-20 uansett ;)

Må vente i evigheter før det blir ul på meg jeg da sikkert. Skal tilbake til min egen lege i midten av august. Skal heldigvis på tidlig ul den 30 juli :)

♥9 November 2008♥
♡9 Februar 2014 ♡

Ser kanskje ut som han brukte EL datoen som mensdato? :/ Eg hadde siste mens 16. mai og har termin 24. feb med litt lengre syklus en 28 dager. Du kan sikkert få legen til å fikse det i august, evt så kan du ringe sykehuset hvis du får brev før den tiden og UL-en blir etter uke 20.

Jeg hadde siste mens 19.mai å har termin 23/25.2

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

Snakk med legen om det. Eller ring sykehuset dersom den allerede er sendt og si infoen er feil...

Sykehuset gjør som legen sier. Om det er feil må du kontakte legen igjen. Men oul 4 dager fra eller skal jo ikke gå noe å si. Mange får ny termin etter oul uansett. Jeg ble selv flyttet 10 dager tilbake på oul. Arg!!

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Sykehuset gjør som legen sier. Om det er feil må du kontakte legen igjen. Men oul 4 dager fra eller skal jo ikke gå noe å si. Mange får ny termin etter oul uansett. Jeg ble selv flyttet 10 dager tilbake på oul. Arg!!

Ny termin 03.02.14
Regna ikke så nøye på det jeg. Er det kun 4 dager hadde jeg ikke giddet å styre noe med det...

Må vente i evigheter før det blir ul på meg jeg da sikkert. Skal tilbake til min egen lege i midten av august. Skal heldigvis på tidlig ul den 30 juli :)

♥9 November 2008♥
♡9 Februar 2014 ♡

Men da finner di jo ut hvor langt du er kommet ;)

Ganske sikker på at jeg har termin den 9 han har satt den 23, så er jo en liten forskjell. Får bare vente til jeg får innkalling å se når det blir å ta det derifra.

♥9 November 2008♥
♡9 Februar 2014 ♡

Tror vanligvis inklallingen kokmmer ca en mnd før ultralydtimen

Ganske sikker på at jeg har termin den 9 han har satt den 23, så er jo en liten forskjell. Får bare vente til jeg får innkalling å se når det blir å ta det derifra.

♥9 November 2008♥
♡9 Februar 2014 ♡
Hvis det er innenfor uke 18 og 22 på terminen du mener ville jeg bare tatt sen timen. :)

Ny termin 03.02.14

Back
Topp