OUL: Vi får en turner!;)

Jellybelly

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Vi var på OUL i dag. Hadde ikke trengt å drukket den safta før jeg gikk inn, for vi fikk se en veldig aktiv baby, og armer og bein som sprella i alle retninger:) JM strevde litt med å få målt og sett godt nok på hjertet for babyen flytta på seg hele tida. Men det ble bra til slutt.

Alt så bra ut, men jeg skal tilbake i uke 24 for å ta en ekstra titt på nyrene, samt for å sjekke blodgjennomstrømming. (Blodgjennomstrømningen skal kontrolleres fordi jeg er Rhesus negativ mens samboeren er Rhesus positiv, og jeg har dannet antistoffer. Nyrene skal sjekkes fordi det var litt ulik størrelse på nyrebekkenet på de to nyrene. Opplevde det samme med kommende storesøster, og det gikk seg til).

Som de to forrige sv.skapene, ble jeg også denne gangen satt litt tilbake. Jeg dro dit i uke 18+2, men dro hjem i uke 17+4, så da har jeg ny termin 4. februar:S Regner med babyen kommer før termin denne gangen også, så jeg blir nok her inne. :)

Turneren i magen kan vente seg å bli ikledd rosa når den kommer ut, for vi venter jente nummer tre!!:)

Hadde forventet jente, selv om jeg må innrømme at jeg hadde håpet litt på gutt, bare for å ha prøvd det også;) Men når jeg har fått tenkt litt mer på det, så er jeg egentlig litt letta over at det blir jente, for da får jeg brukt alle de søte kjolene etter storesøstrene en gang til, og vi slipper å kjøpe så mye nye klær/sengetøy m.m. Det føles på en måte litt trygt og kjent. Får bare håpe at hun blir LITT roligere på utsida enn hva hun viste oss i dag;)

Det var to VELDIG fornøyde storesøstre som tok imot nyheten i dag, og var så glade for at det
blir jente at de danset og jublet, og kastet seg rundt halsen min og sa " Mamma, du er best!":D

Legger ved et par bilder. Hun sto slik med hodet trykket inn i livmorveggen og rumpa til værs på halvparten av bildene;)ImageUploadedByBV Forum1409244203.087781.jpgImageUploadedByBV Forum1409244249.170821.jpg

Gratulerer med jente :) Det er så gøy å se på når de turner rundt :)

Ja, det var utrolig fascinerende å se på. Også så stilig at det går an å se så mange detaljer:)

Skulle gjerne hatt UL en gang i uka :D og skulle ønske de ga ut video ved oul på ahus... fikk det på privat ul i uke 13 og er så kos å titte på de om kvelden, men hun er jo veeeldig mye større nå da så blir litt feil

Så koselig!! Så fine, tydelige bilder :)

Back
Topp