Oul utsatt...

Vårsøg

Flørter med forumet
Litt kipt å komme til rett tid å få beskjed om at navne mitt ikke var på listen. De skulle sjekke ut hva som var skjedd og sa at jeg måtte vente, så etter et kvarter kommer di å sir at jeg kan få time i morgen og at det var synn at de ikke viste det for di hadde en time ledig 12.30! (som var min opprinelige time) Hadde sikkert rukket å ta inn en ny... Så nå sitter jeg hær og er kjempe skuffet. :-( Håper di har god tid i morgen, og at alt er i orden da.

Den er kjip da. :( Er noe med når man har ventet lenge og man er så forberedt på å få møte lille..
Krysser fingrene for deg i morgen <3

Ånei, så kjedelig... :( Oul er jo gjerne en dag man teller ned til og gleder seg til ganske lenge, fryktelig kjipt å måtte vente enda en dag til.

Men når du endelig får se mini i morgen glemmer du nok at du måtte vente en dag ekstra :Heartred Fortell oss gjerne hvordan det gikk når du er ferdig, er jo så spennende å høre! :)

Takk for gode ord. Nå er jeg skikkelig klar for å få sett den lille. <3 skal fortelle hvordan det gikk. De burde ta seg god tid i dag ja!

Ahh... Alt var i orden og vi venter ei pia til. <3 <3 Jordmor tok seg god tid. Fikk se ansiktet først faktisk og da var jeg så forelsket at resten gikk som en lek. Fikk flere gode bilder og faktisk et i 3D. Super happy og nå er den ekstra ventetiden allerede glemt. Satt tilbake 2 dager så er 19+3. Har alltid hatt en magefølelse på 1 oktober! :-D

Back
Topp