OUL - Uke... X

Har dere alle fått time allerede? [emoji44][emoji16] Jeg tror jeg skal bestille time etter UL i uke 13 (etter påske for min del).. Husker ikke hvordan vi gjorde det forrige gang [emoji85]
 
legen sender henvisning for deg [emoji2]
Jeg tror ikke det er sånn her.. Jeg bor på Island så det er litt annerledes. Jeg bestilte f.eks. TULen selv, men den er en del av det offentlige tilbudet på samme måte som OULen. Jeg fikk et henvisningsblad av jordmor som jeg tar med på selven ultralyden så de vet hva de skal gjøre og de tar alltid blodprøver rett etterpå så jeg får med et papir på det også. [emoji4]
 
Jeg tror ikke det er sånn her.. Jeg bor på Island så det er litt annerledes. Jeg bestilte f.eks. TULen selv, men den er en del av det offentlige tilbudet på samme måte som OULen. Jeg fikk et henvisningsblad av jordmor som jeg tar med på selven ultralyden så de vet hva de skal gjøre og de tar alltid blodprøver rett etterpå så jeg får med et papir på det også. [emoji4]
Ahh... men kanskje greit å kunne elge litt selv? [emoji2]
 
19+6 fikk jeg time, 29 mai. Føles som en evighet til
 
18+4 og det føles veldig greit [emoji4]
Jeg skal ta den hos gynekologen min der jeg også har tatt tul og ikke på sykehuset.
 
Back
Topp