Oul-termin

englemamma18

Elsker forumet
Var på oul i dag, og alt var fint. På tul ble jeg flyttet frem 3 dager, fra 06. til 03. februar. I dag på oul sa hun at ny termin ble 31.januar, men når jeg spurte om jeg skulle flyttes igjen, så hun nærmere på det og flyttet med så med bare 1 dag. Er det normalt? Siden hun først sa en ting, så en annen etter at hun hørte at jeg hadde blitt flyttet tidligere?

Var på oul i dag, og alt var fint. På tul ble jeg flyttet frem 3 dager, fra 06. til 03. februar. I dag på oul sa hun at ny termin ble 31.januar, men når jeg spurte om jeg skulle flyttes igjen, så hun nærmere på det og flyttet med så med bare 1 dag. Er det normalt? Siden hun først sa en ting, så en annen etter at hun hørte at jeg hadde blitt flyttet tidligere?
Størrelsen på fosterene er vel mest likt i uke 12-13, så viss du hadde tidlig ul rundt da kan det jo hende hun tenker at den forrige terminen stemmer mest? :) er uansett ikke snakk om mange dagene :)

Tenker det er lurt å ta utgangspunkt inn tidligere ultralyd

For på tul fikk jeg beskjed om at det var oul-termin jeg skulle forholde meg til, så jeg blir skikkelig usikker :p

Back
Topp