Oul St. Olavs

LMLA4

Andre møte med forumet
Noe her som har hatt OUL på St. Olavs og kan fortelle meg om det er lov å ha partner på FaceTime/ telefon under timen? Jeg trodde dette var en selvfølge siden de ikke får være med, men så såg jeg at Kvinneklinikken i Bergen ikke tillot det.. så jeg er litt nysgjerrig.
 
Var på oul der 3.februar og da fikk vi bruke facetime :) Jordmor hilste på pappaen og prata litt til han underveis også.
 
Var på TUL rett før påske. Jeg hadde ikke sambo på FaceTime, men fikk ikke lov å filme i rommet. Jeg fikk lov å ta et bilde i mens hun skrev ned info. Det gikk fint, men til OUL så håper jeg å få ta FaceTime også:happy:
 
Var på ul der i dag (ekstra ul seinere i svangerskapet) og fikk bruke FaceTime under hele ultralyden. Ho som gjennomførte den var veldig positiv og blid, snakka med faren og forklarte.
 
Var på ul der i dag (ekstra ul seinere i svangerskapet) og fikk bruke FaceTime under hele ultralyden. Ho som gjennomførte den var veldig positiv og blid, snakka med faren og forklarte.

så fantastisk å høre! Det er godt å vite at fedrene blir godt tatt vare på når de ikke kan delta fysisk :happy:
 
Back
Topp