Oul spm

Gravid med Gravøren!

Elsker forumet
Sjekker de blodtrykk, urin osv på ordinær ultralyd kontrollen?

Dette er min nr 4, så burde jo virkelig huske det, men det gjør jeg altså ikke!

Husker jeg feil, at vi fikk ultralydfilmen med på cd gratis? Eller koster det noe? Eventuelt hvor mye da? :)

Varierer sikkert fra sted til sted. Her får man ikke film bare bilder, og det koster 150
Takk for svar :) da er det vell vanlig å betale for ul bildene. Trodde vi fikk de med gratis etter undersøkelsen, så når jeg leste på lappen til oul om at hvis jeg ville ha med ul bildene må jeg huske å ta med 200kr kontant, ble jeg litt sjokka :) hehe

Takk for svar :) da er det vell vanlig å betale for ul bildene. Trodde vi fikk de med gratis etter undersøkelsen, så når jeg leste på lappen til oul om at hvis jeg ville ha med ul bildene må jeg huske å ta med 200kr kontant, ble jeg litt sjokka :) hehe

Ja det overraska meg og, men det er ingen tvil om at jeg må ha de hvertfall:p :)

I Stavanger koster de 200 kr. Forrige gang fikk vi gratis, fordi de var ikke så gode. Dumt for oss da.. Ville heller betalt 200 kr og fått fine bilder. Men lille i magen ville ikke ligge stille :D

Hmm jeg betalte ikke noe i 2007 men det er jo en stund siden så de tar vel betalt nå da.. Da må jeg husker å ha med penger for bilde skal jeg ha :)

Back
Topp