OUL, satt tilbake, igjen!

snarttobarnsmamma

Flørter med forumet
Hei! Da har vi også vært på oul! 19+1 i dag og har allerede blitt satt tilbake 1 uke på tidlig Ultralyd.. Nå ble vi satt enda mer tilbake, til 18+2, og får da termin 2.desember. Hun drev på lenge og styra var usikker på hvilken dato hu sku sette.. Har nå fått 3 forskjellige terminer! 16.11, 24.11 og nå 2.12! Så stor forskjell:( alt var bra ellers og de trodde det lå en jente i magen:D heller ikke det kunne hun si for sikkert men.. Hadde håpet på litt mer sikker info ...

Oi, så stor forskjell! Skjønner om du blir litt usikker.. Men gratulerer med frisk (jente?)bebis <3

Ja dette er kjempeforvirrende tenker jo på at om jeg eeegentlig har riktig termin 16.nov, og blir gående til 2.des, er det jo ganske langt på overtid og fare for livet til bebbisen min :o lyst til å bestille enda en privat time for å dobbelsjekke.. Og så innmari vanskelig med tanke på innkjøp da :/ hadde håper å kunne shoppe masse blått eller rosa i dag, og siden dette heller ikke var sikkert er det ikke så lett :p

Men takk for det:D

Er 16.11 menstermin? Jeg hadde garantert bestilt privat UL.. :P både pga helse/sikkerhet og nysgjerrighet :P

De tar sjelden feil på OUL, de er veldig flinke til å fastsette termin :) men hvis du føler deg usikker kan du få en privat UL hos en som er utdannet innen fosterdiagnostikk og få målt der også. Dog tar sykehuset kun hensyn til OUL mtp overtidskontroller osv tror jeg?

Mennså fint at alt var bra :) !!

Gratulerer med milepælen. Håper dere hadde en fin opplevelse selv om du ikke fikk alle svarene du ville ha. Fikk du sett profilen? Jeg :Heartpink søte uke18-neser!

Når de brukte lang tid på å bestemme termin, er hun nok enten blitt sikker eller så har hun notert den som usikker for å sikre at du får riktig oppfølgingen dersom det går mot overtid. Du trenger ikke være redd for at dette setter deg eller baby I fare på slutten. (Been there, done that.)

Med første ble jeg satt tilbake akkurat to uker noe du har blitt sånn ca, min lille ble født en dag etter menstermin og var helt normal (som til termin) :-P denne gangen ble jeg satt tilbake åtte dager, spent på hva som blir å skje :-)

Ta en privat ultralyd å få sjekket ut d du fortsatt lurer på, både kjønn og termindato. Håper du fikk se at lille baby var frisk og rask ihvertfall :-)

Gratulerer med frisk liten en ^-^ merkelig som datoene varierer, men hadde kanskje vurdert privat ul som et par over nevner :)

Ja det blir nok en privat ul ja:) er veldig letter over at lille jenta(?) mi er frisk og fin :) det er jo det viktigste, og resten finner vi jo uansett ut tilslutt :D hehe

De tar mange mål på OUL som skal vise hvor mange uker en er. Jeg ble satt tilbake 9 dager og syns det var litt nedtur, men på en annen side så viste alle målingene samme ukene.
Velger og stole helt på termindatoen vi fikk på OUL.

Gratulerer så mye med ei lita tulle :)
Og lykke til på ny ul om du velger det ;)

Det er alltid OUL terminen som teller, og den skal være nøyaktig. Så det hadde jeg stolt på :)

Men uansett - gratulerer med jente i magen (mest sannsynlig) :D <3

Gratulere med jente:)

Back
Topp