OUL på SUS

¤Mum Loves Her Baby¤

Nr. 2 ventes i Februar <3
Dere som skal dit på ordinær ultralyd - når fikk dere brev fra dem?

Jeg var på første legekontroll i uke 9 og da ble det også sendt henvisning til oul. Nå er jeg 15 uker i dag (hurra!) men har fortsatt ikke fått noe brev fra sykehuset ang. oul. Har dere andre fått, og burde jeg ringe og sjekke??

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

ring gjerne å sjekk. men er normalt å få ul time i 17-19 uke :) jeg er selv 18+0 og skal på ul i morgen :)

Jeg var på kontroll i uke 6 hos fastlegen. fikk brev fra sus ca en uke etterpå.Skal i uke 19:) jeg ville tatt en tlf å hørt:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Jeg fikk time til oul og info om fødeplass 2-3 dager etter at jeg var hos fastlege i uke 12, så ville nok purret litt på sykehuset. Jeg skal på oul i uke 18.

Ja jeg vet det kan ennå være 4-5 uker igjen, bare lurte på om vi ikke skulle fått brev en god stund i forveien..:)

Får ta en telefon til sykehuset i morgen :)

Dere som skal dit på ordinær ultralyd - når fikk dere brev fra dem?

Jeg var på første legekontroll i uke 9 og da ble det også sendt henvisning til oul. Nå er jeg 15 uker i dag (hurra!) men har fortsatt ikke fått noe brev fra sykehuset ang. oul. Har dere andre fått, og burde jeg ringe og sjekke??

Ring dem i morgen! Vanligvis skal det ikke ta mer enn 2-3 uker å få brev om OUL.

Prinsesse født des 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Hadde ringt, for kjipt om man får for sen oul fordi det er fullt, om de har glemt det liksom :)

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Det tok 2-3 uker fra jeg var på kontroll til jeg fikk brevet. Jeg måtte bestille ny time siden den timen de ga meg ikke var før i oktober, men de var veldig hjelpsomme og koselige på telefonen.

Jeg måtte ringe til fastlegen å høre om han hadde sendt henvisning, det hadde han ikke gjort, men etter jeg hadde ringt tok det max 2 uker før det var i posten :)

Tror det tok en uke, kanskje litt mer etter førstegangskontrollen til brevet fra SUS kom. Men det er jo sååå lenge til :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp