OUL på Ahus

bina_

Blir kjent med forumet
Noen som har fått innkallelse til OUL som har søkt fødeplass på Ahus? Hvor langt er dere på vei i så fall? Jeg var hos legen for 6 uker siden og har ennå ikke hørt noe.. Er 12+0 i dag :) Er litt utålmodig av meg kanskje :P

Var hos legen på fredag og fikk svar på tirsdag :) er 15+0 o dag :)

Jeg leste i heftet jeg fikk fra Riksen i går, og vet også egentlig dette fordi jeg har jobba med henvisninger før; Alle henvisninger skal vurderes innen 10 dager. Så tror jeg ville tatt en tlf og hørt at de har fått søknaden fra legen :)

Legen min sendte søknad i dag. Jeg er 11+3.

Jeg leste i heftet jeg fikk fra Riksen i går, og vet også egentlig dette fordi jeg har jobba med henvisninger før; Alle henvisninger skal vurderes innen 10 dager. Så tror jeg ville tatt en tlf og hørt at de har fått søknaden fra legen :)

De hadde ikke fått min søknad, så må sende på nytt! Så takk igjen for oppfordringen med å ta en telefon :-)

De hadde ikke fått min søknad, så må sende på nytt! Så takk igjen for oppfordringen med å ta en telefon :)
Bare hyggelig. Sist jeg var gravid så sendte vi og søknad i uke 6-7, fikk svar etter ei uke. Jeg vet noen sykehus er litt trege og ikke greier å overholde fristene alltid, men 6 uker virka litt for drøyt :)

Min søknad ble sendt på torsdag og kom i dag. Fått time 28. Desember :) 12+0 i dag:)

Så bra! :-) Jeg sendte inn en ny på fredag, så håper innkallelsen er på vei :-)
Det har sikkert blitt noe rot på veien. Ofte er det jo legene som somler med å sende inn papirer dessverre. Men da får du sikkert brev i morgen eller onsdag :D

Legen min ventet med å sende søknaden til jeg hadde tatt blodprøvene i uke 12. Kanskje det er det legen din har gjort også? Uansett, bra at du har fått søkt nå. Man vil jo ha OUL så fort som mulig!! :)

Legen min ventet med å sende søknaden til jeg hadde tatt blodprøvene i uke 12. Kanskje det er det legen din har gjort også? Uansett, bra at du har fått søkt nå. Man vil jo ha OUL så fort som mulig!! :)

Å? Ja, det kan jo hende :-) Hehe ja, jeg er litt utålmodig av meg, men vil jo ha så fort som mulig ja :-P

Her har ikke legen sendt søknaden ennå.. Skal til fastlegen til uken på første sv.kontroll, så regner med den blir sendt da:)

Back
Topp