OUL overstått

Tenkte på dere idag når jeg venta på min time nr 2. Og alt stod bra til hos oss så lettet her også
 
Gratulerer! :)
 
Hurraaa! Jeg hadde også i dag, alt helt normalt! Er en sjenert type den i magen, men de tror gutt. Termin er 22 mars, så er 20 fullgåtte uker i morgen. Stor stas!
 
Og alt ser helt perfekt ut :)
Absolutt alt, er så lettet og lykkelig nå!! Ble flyttet frem 5 dager også så er snart 18 uker på vei :)
99% sikkert at vi får en liten jente :)
Dette blir spennende for meg, har en gutt fra før :)
Gratulerer med alt 100% :D Kjenner jeg begynner å glede meg til OUL når jeg leser denne tråden. Fikk først brev om time i slutten av forrige uke. 14.11 (18+5), så håper tida går fort fram til da.
 
Gratulerer med alt 100% :D Kjenner jeg begynner å glede meg til OUL når jeg leser denne tråden. Fikk først brev om time i slutten av forrige uke. 14.11 (18+5), så håper tida går fort fram til da.
Tiden virker som den snegler seg forbi men fy søren. Det har gått så utrolig fort!! Skjønner ikke at jeg er ferdig med OUL nå og vet kjønnet og alt. Plutselig er det over liksom :)
 
Gratulerer[emoji173]️ endelig kan du ta det litt mer med ro[emoji5] gleder meg selv.. nesten så jeg ikke orker å vente i 1 mnd til[emoji30]
Ja det å endelig føle at jeg kan puste litt ut er helt uvirkelig. Tror det nesten ikke selv :) 1 mnd virker utrolig lang tid men plutselig er dagen der! :)
 
Og alt ser helt perfekt ut :)
Absolutt alt, er så lettet og lykkelig nå!! Ble flyttet frem 5 dager også så er snart 18 uker på vei :)
99% sikkert at vi får en liten jente :)
Dette blir spennende for meg, har en gutt fra før :)
Fantastisk godt å høre at det gikk bra denne gangen :Heartpink sniker fra November. Stas med jente da, gratulerer :Heartpink
 
Back
Topp