OUL overstått

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Og alt ser helt perfekt ut :)
Absolutt alt, er så lettet og lykkelig nå!! Ble flyttet frem 5 dager også så er snart 18 uker på vei :)
99% sikkert at vi får en liten jente :)
Dette blir spennende for meg, har en gutt fra før :)
 
Så godt å høre at alt stod bra til! Og gratulerer så mye med ei lita jente! ❤
 
Og alt ser helt perfekt ut :)
Absolutt alt, er så lettet og lykkelig nå!! Ble flyttet frem 5 dager også så er snart 18 uker på vei :)
99% sikkert at vi får en liten jente :)
Dette blir spennende for meg, har en gutt fra før :)
Hurra!♡
Gratulerer med en liten prinsesse i magen og vel overstått OUL :)
 
Fantastisk nyhet. Venter på min OUL.
 
Gratulerer så mye :) Da kan du endelig slappe av litt vil jeg tro ❤️
 
Ja!! Endelig! Nå skal jeg slappe av å kose meg med den voksende magen! Nå orker jeg ikke uroe meg mer. Nå skal det gå bra :)

Endelig gikk det den veien også (fulgt deg litt den siste tiden) ❤️
 
Så godt å høre❤️ Gratulerer!!
 
Åhh så godt å høre!!❤️❤️ Virker som du og jeg er de som viser mest av at vi er så redde for at det skal skje noe, så håper virkelig at nervene roes litt ned for deg nå! Og gratulerer så mye med jente!!
 
:goodnight
Åhh så godt å høre!!❤️❤️ Virker som du og jeg er de som viser mest av at vi er så redde for at det skal skje noe, så håper virkelig at nervene roes litt ned for deg nå! Og gratulerer så mye med jente!!
Ja jeg føler jeg har vært helt på tuppa i lengre tid.. så nå skal det bli godt å senke skuldrene en stund til neste bekymring kommer for den kommer nok :hilarious:
 
Så godt å høre! Har tenkt på deg i dag [emoji1] vi fikk også se en frisk liten jente i dag. Spennende [emoji1][emoji173]️
 
Back
Topp