OUL overstått

LuLu85

Forelsket i forumet
Da har vi Vært på ordinær ultralyd. Alt var heldigvis bra med den lille. Vi ble satt tilbake en ukers tid og er I dag 17+6. Vi fikk og vite at vi skal ha en liten jente. Det er stas. Synes det er veldig koselig å få jente men kjente at mannen ble litt skuffet. Han sa ikke noe men så det på ansiktet.

Det gjorde at jeg ble lei meg og reagerte litt. Han nekter så klart.
Har dere selv opplevd noe lignende ?

Uff da :/
Jeg er så redd for at samboeren min også kommer til å reagere sånn da han har kjempelyst på gutt og begge brødrene hans har kjempelyst på gutt... Håper ikke han blir skuffet! Men man vet aldri. Alle sammen tror det blir gutt!

Men gratulerer så masse med overstått OUL! Så bra at alt var bra med den lille :-) han blir nok vant til tanken, kanskje han bare ble overrasket

Gratulerer :-)
Kan nok hende at mannen din ble litt skuffet dersom han var veldig innstilt på å få gutt, men gi det litt tid så kommer han nok over det :-)

Gratulerer så mye! Det er nok mange som har et lite ønske om kjønn innerst inne. Men det som er så herlig er at det absolutt ikke betyr noe som helst når babyen kommer ut ;) Er nok mange pappaer som har vanskelig for å få et forhold til babyen når den er i magen og forestille seg hvordan det blir når de kommer ut. Men pappahjertet kommer garantert til å smelte for prinsessa, like mye som om det var en prins :)

Vi har to døtre som er med pappa på alt mulig. Han ser ingen begrensninger med å ha jenter, og tror ikke han ville behandlet en sønn noe annerledes.

Vi venter nr tre, og jeg tror kanskje litt at han håper på gutt, men det er nok mest fordi det kan bli litt mye "jentegreier" til tider og at det kanskje holder med to jenter som skal gjennom tenårene i huset. Som oftest er jo gutter litt enklere der. Men vet at når babyen kommer, så er det like stas om det er jente som om det er gutt ;)

Gratulerer! :-) kan hende han ble litt skuffet ja, men tror dette kommer seg.. er redd for det samme med sambo her og, han har så inderlig lyst på gutt, så det blir spennende å se neste uke! ;-)

Gratulerer :) tenker som de andre her at han venner seg sikkert til tanken og blir akkurat like glad for jente som for gutt :)

Gratulerer så mye med en liten prinsesse :) han ble sikkert mest overrasket og kanskje litt satt ut over at det plutselig ble så virkelig, og om han ble skuffet så kommer det garantert til å gå over om det ikke allerede har gjort det for ham :) er nok ikke så lett for disse gutta å ta del i svangerskapet på samme måten som oss som har babyen i magen og merker hver eneste lille ting og tang som forandrer seg/rører på seg/osv. Her er jeg redd det skal være omvendt, samboer ønsker seg aller mest jente og jeg tror det blir en gutt.. Redd han skal bli skuffa over å bytte ut sine imaginære ballettforestillinger med fotballkamper ;)

Har jente fra før og da tror jeg også mannen ble litt skuffet på oul, jeg visste jo han helst ville ha gutt og jeg helst ville ha jente, du skal se at når ungen kommer blir han like glad uansett :) nå skal vi på oul imorgen og magefølelsen sier gutt denne gangen. Og innerst inne håper jeg det,mest Pga at jeg vet mannen så inderlig har lyst på gutt, han er en super Baba for jenta vår absolutt, men ønsker jo han får glede av en gutt denne gangen. Og sist ble jeg sååå glad for en jente og ga egentlig litt blaffen i at han synes det var litt kjipt..de tenker jo ikke sånn når ungen kommer,.

Det samme skjedde her med førstemann. Mannen var såå innstilt på at det var gutt at han ble litt skuffet etter oul. Men det gikk ikke lange tiden før han gledet seg og han er jo så stolt og glad i jenten vår :)

Da har vi Vært på ordinær ultralyd. Alt var heldigvis bra med den lille. Vi ble satt tilbake en ukers tid og er I dag 17+6. Vi fikk og vite at vi skal ha en liten jente. Det er stas. Synes det er veldig koselig å få jente men kjente at mannen ble litt skuffet. Han sa ikke noe men så det på ansiktet.

Det gjorde at jeg ble lei meg og reagerte litt. Han nekter så klart.
Har dere selv opplevd noe lignende ?
Eg opplevde akkurat de samma i dag! Han ville ha gutt og vi for jente og eg såg at han blei skyffa og sa ik noko:/ Eg blei so lei meg at eg satt meg i bilen og begynte å grine! Blei so såra! So eg forstår deg kjempe godt!

Gratulere så mye:)
Samboer her også ønske seg mest gutt, men får se hva som gjemmer seg inni her ;) han har sagt han egentlig ikkje bryr seg om kjønnet, men sa etterpå at han håpte det var en gutt:)

Gratulerer så mye ! ;)
Vi har 2 jenter fra før og han har ønsket seg gutt siden vi fikk første :p så han ble nok litt "skuffet" begge ganger, men d gikk fort over og han elsker de begge to;) vi venter gutt nå med nr3 og han er veldig fornøyd med det, skulle d plutselig komme en jente nå, vet jeg at han blir litt skuffet, men blir like glad i babyen uansett kjønn! ;)

Gratulerer så mye med jente på veg! Helt sikker på at pappaen kommer til å bli veldig glad i vesle jenta når han kjenner litt mer på det. Ikke vær lei deg kjære du :happy:. Ofte blir jo faktisk guttene mammadaltaer og jentene pappadalter når de er små er mitt inntrykk, så dette kommer til å gå så bra! :Heartred

Back
Topp