OUL overstått!

Lambi`83

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Og den lille sto med glans <3 Den lille var veldig aktiv før vi skulle inn, så var litt redd for at jordmor ikke skulle få gode bilder til å se på alt. Men oppførselsen var eksemplarisk og vi fikk veldig gode bilder på absolutt alt! Og absolutt alt så veldig fint og friskt ut - jeg tror jeg gikk ned 5 kg bare ved den beskjeden! Og mistanken om morkake på bakre vegg stemte og langt unna mormunn :)

Jeg tror egentlig jeg var innstilt på at det skulle være en gutt, det er jo det jeg kan :P Selv om jeg har brukt fint lite energi på å "kjenne etter" :P Mannen innrømte at han håpet på en jente. Og det viser seg at det kommer en liten lillesøster rundt antatte termindato 5.sep. Mannen ble rørt til tårer og det var sterkt å se <3

Ettersom at vi fikk så gode bilder på alt med en gang, ble det tid til å bare beundre lille jenta. Tenk at man kan bli så forelska ikke bare en, men to ganger!!

En fantastisk opplevelse hvor et dypt ønske om en frisk baby ble oppfylt! :D :D

Hurra! Det hørtes ut som en flott opplevelse. Gratulerer så masse en en frisk og fin liten jente I magen!

Gratulerer! Venter også jente, har to år gammel gutt fra før :-) hvor gammel er din gutt?

Og den lille sto med glans <3 Den lille var veldig aktiv før vi skulle inn, så var litt redd for at jordmor ikke skulle få gode bilder til å se på alt. Men oppførselsen var eksemplarisk og vi fikk veldig gode bilder på absolutt alt! Og absolutt alt så veldig fint og friskt ut - jeg tror jeg gikk ned 5 kg bare ved den beskjeden! Og mistanken om morkake på bakre vegg stemte og langt unna mormunn :)

Jeg tror egentlig jeg var innstilt på at det skulle være en gutt, det er jo det jeg kan :p Selv om jeg har brukt fint lite energi på å "kjenne etter" :p Mannen innrømte at han håpet på en jente. Og det viser seg at det kommer en liten lillesøster rundt antatte termindato 5.sep. Mannen ble rørt til tårer og det var sterkt å se <3

Ettersom at vi fikk så gode bilder på alt med en gang, ble det tid til å bare beundre lille jenta. Tenk at man kan bli så forelska ikke bare en, men to ganger!!

En fantastisk opplevelse hvor et dypt ønske om en frisk baby ble oppfylt! :D :D

Jeg sniker litt, men gratulerer med en frisk og fin JENTE!! :D Sååå koselig :D Og, som vi sa i starten da vi testet en del samtidig, enten to frø eller jente?? :P

Last edited:
Så gøy! :D gratulerer så mye med lillesøster! :)

Back
Topp