Herregud jeg er så glad. Godt å vite at alt er bra med lille mageboeren!! Ble flyttet et par dager frem, så i dag er jeg 19 uker med termin 13 april! Og i magen bor en liten gutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for frisk og fin guttebass ☺ ingenting er bedre.Herregud jeg er så glad. Godt å vite at alt er bra med lille mageboeren!! Ble flyttet et par dager frem, så i dag er jeg 19 uker med termin 13 april! Og i magen bor en liten gutt
Herregud jeg er så glad. Godt å vite at alt er bra med lille mageboeren!! Ble flyttet et par dager frem, så i dag er jeg 19 uker med termin 13 april! Og i magen bor en liten gutt
Nei, dette er første Enn du?Gratulerer til deg også har du barn fra før?
Absolutt! Ble mer virkelig etter idag hvor bor du?Første her også syns alt er så spennende! Gleder meg veldig
Ja Telemark. Porsgrunn å du da??
Gratulerer så mye!Herregud jeg er så glad. Godt å vite at alt er bra med lille mageboeren!! Ble flyttet et par dager frem, så i dag er jeg 19 uker med termin 13 april! Og i magen bor en liten gutt