OUL overstått:)

Eiksi

Betatt av forumet
I dag fikk vi se lillebror♡ men han ville ikke vise seg så godt, var litt sjenert. Så de fikk ikke tatt de målingene de ville av hjerte, etter mye tolmodighet, gåing i gangen og litt hopping for å prøve å få fart på gutten ga de opp, fikk derfor ny time om 2 uker. Morkaken lå foran så må tilbake pga den også. De sa at den flyttet seg mest sannsynlig, så satser på det:)

Gratulerer med en gutt! :) Å måtte komme tilbake må jo være veldig gøy! :)

Gratulerer! :-)

Gratulerer! :-)

Gratulere :)

Gratulerer så mye :)

I dag fikk vi se lillebror♡ men han ville ikke vise seg så godt, var litt sjenert. Så de fikk ikke tatt de målingene de ville av hjerte, etter mye tolmodighet, gåing i gangen og litt hopping for å prøve å få fart på gutten ga de opp, fikk derfor ny time om 2 uker. Morkaken lå foran så må tilbake pga den også. De sa at den flyttet seg mest sannsynlig, så satser på det:)

Gratulerer så mye :) Jeg var også på ul i dag og opplevde det samme som deg. Min lå med ryggen til min mage så fikk ikke undersøkt hjertet. Skal tilbake mandag 17.nov ;) jordmor mente at det var en jente hos meg da :) Ble anbefalt å drikke litt cola før neste ul ;)

Gratulerer med en liten gutt :-)

Back
Topp