Oul overstått :)

Følte jeg måtte si det for det virket som at jeg bare brydde meg om kjønnet :smiley-ashamed008
Er jo mer beskymret for at noe er feil enn at h*n er sjenert.

Ja, sjønna :P Eg og følte det litt som om at eg berre ville vite kjønnet, men absolutt ikkje! Det er liksom berre det som gjenstår og vite no, sidan eg alt veit at alt er bra :)

Spennende å ikke vite kjønn da.. Vi visste det ikke sist og vil ikke vite det nå heller, DRIT spennende... nesten for spennende egentlig så jeg skjønner jo at dere vil vite det og.. hehe

Spennende å ikke vite kjønn da.. Vi visste det ikke sist og vil ikke vite det nå heller, DRIT spennende... nesten for spennende egentlig så jeg skjønner jo at dere vil vite det og.. hehe

Ja veldig spennande! Men føle eg ikkje kan kjøpe noke ting når eg ikkje veit kjønnet! :P Sitte liksom litt fast no :P hehe

Ja veldig spennande! Men føle eg ikkje kan kjøpe noke ting når eg ikkje veit kjønnet! :p Sitte liksom litt fast no :p hehe
Åja, der er jeg helt omvendt. Jeg går for det som er nøytralt/unisex, det gjør jeg fortsatt til jenten min også. Er litt imot "de søte jentene og de kule guttene" prinsippet. Tror det hemmer mange jenter i lek i bhg.

Det har eg aldri tenkt på faktisk! hmm..
Det er selvsakt helt uskyldig å kle de søte små opp litt. Men det er sykt hvor opptatt små barnehagejenter er av utseende og klær :S Har merket veldig på stedatteren min når hun går med tunika eller lignende kommer hun hjem gullende ren, mens når hun går med klær hun ikke er noe spesielt begeistret for kommer hun hjem med skit fra topp til tå og det bredeste smilet i ansiktet. Og hvis hun har pyntet seg og noen sier hun ikke er fin etc går hun helt i kjelleren, legger all selvfølelse i klærne. Kjempe trist egentlig.

Fra egen bhg har jeg også opplevd 4-5 åringer som små tenåringer som driver psykologisk spill og utfrysning av andre jenter som ikke har de rette klærne,fargene,glitteret osv....

Back
Topp