Løvebrøl
Gift med forumet
Tippa det blir det her og Håpa du får se det på Torsdag (?) då, så dokke sleppe ny time
Det gjør jeg og, sure penger Men det viktigste er jo om alt er bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tippa det blir det her og Håpa du får se det på Torsdag (?) då, så dokke sleppe ny time
Det gjør jeg og, sure penger Men det viktigste er jo om alt er bra
Selfølgelig!
Følte jeg måtte si det for det virket som at jeg bare brydde meg om kjønnet
Er jo mer beskymret for at noe er feil enn at h*n er sjenert.
Spennende å ikke vite kjønn da.. Vi visste det ikke sist og vil ikke vite det nå heller, DRIT spennende... nesten for spennende egentlig så jeg skjønner jo at dere vil vite det og.. hehe
Åja, der er jeg helt omvendt. Jeg går for det som er nøytralt/unisex, det gjør jeg fortsatt til jenten min også. Er litt imot "de søte jentene og de kule guttene" prinsippet. Tror det hemmer mange jenter i lek i bhg.Ja veldig spennande! Men føle eg ikkje kan kjøpe noke ting når eg ikkje veit kjønnet! Sitte liksom litt fast no hehe
Åja, der er jeg helt omvendt. Jeg går for det som er nøytralt/unisex, det gjør jeg fortsatt til jenten min også. Er litt imot "de søte jentene og de kule guttene" prinsippet. Tror det hemmer mange jenter i lek i bhg.
Det er selvsakt helt uskyldig å kle de søte små opp litt. Men det er sykt hvor opptatt små barnehagejenter er av utseende og klær :S Har merket veldig på stedatteren min når hun går med tunika eller lignende kommer hun hjem gullende ren, mens når hun går med klær hun ikke er noe spesielt begeistret for kommer hun hjem med skit fra topp til tå og det bredeste smilet i ansiktet. Og hvis hun har pyntet seg og noen sier hun ikke er fin etc går hun helt i kjelleren, legger all selvfølelse i klærne. Kjempe trist egentlig.Det har eg aldri tenkt på faktisk! hmm..