Oul overstått :)

HelenaH

September 2013 & April 2015 <3
Aprilbarna`15
Lisje babyen vår har det heilt fint! <3 Alt er som det skal :) morkaka ligge forran så var ikkje så supre bilde, men gode nok :) en liten sjenert krabat som nekta og vise oss noke spesielt, så kjønn er enda hemmelig :) Vart flytta 5 daga, så ny termin er 25. September ^_^
Fine nydlige babyen min <3

Vedlegg

• 1366705924220.jpg
    1366705924220.jpg
    28,1 KB · Visninger: 61
Så liten nydelig bebis:)

Jeg hadde vært for nysgjerrig til å ikke vite skjønn, så jeg føler at jeg måtte gå igjen. Men jeg skal selv på 3D da i uke 27. Gratulerer så masse med nurket :)

reise i 3 timer o_O
700 det var dyrt jeg betalte 600 for 3d i uke 12 og synes det var dyrt. Det burde absolutt vært billigere!

Japp, nærmaste :( Enig i det! Men får med bilde og film då :) Skal snakke litt med kjæresten når han kjem heim, vi vart veldig skuffa når vi ikkje fekk vite kjønn.. Va jo såå klar for og begynde og kjøpe jente eller gutte kle :(

Japp, nærmaste :( Enig i det! Men får med bilde og film då :) Skal snakke litt med kjæresten når han kjem heim, vi vart veldig skuffa når vi ikkje fekk vite kjønn.. Va jo såå klar for og begynde og kjøpe jente eller gutte kle :(

Her har vi allerede bestemt oss for at det blir en ny ul hvis vi ikke får vite kjønn :)

Back
Topp