Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer!
Helt vanlig å bli satt enten fram eller tilbake.
Tusen takk <3 ja hehe.Gratulere
Er helt normalt å bli flyttet enten frem eller tilbake, men er kjipt å måtte gå en uke to ganger
Tusen takkGratulerer så masse med ein liten gut
Tusen takk <3Gratulerer så masse!
Tusen takk;*Gratulere jeg ble satt tilbake 3dager , men tror nok baby kommer tidligere
Tusen takk <3Gratulerer
Tusen takk oiii, 4 uker gå 4 uker omigjen du daGratulerer! Så moro!
Vi ble satt tilbake 4 uker vi gikk først utifra siste mens, men det viste seg at jeg hadde fått eggløsning uten mens rundt nyttår. Måtte ta alle prøver på nytt!
Tusen takk<3 han var fantastisk ;*Jeg ble satt frem 5 dager, så var litt heldig med den
Ja virkelig flott. Vinket flere ganger til oss <3Gratulerer med en flott gutt! Som de andre har sagt, helt vanlig at termindatoen bli justert, det er en av hovedgrunnene til at man har ordinær ultralyd, for å fastsette riktig termin da ikke alle har eggløsningstidpunktet etter boka. Ble satt tilbake 6 dager selv
Det er sååå kjedelig må gå hele uke 18 en gang tilJeg ble flyttet 5 dager tilbake
Det er sååå kjedelig må gå hele uke 18 en gang til
2-3 uker? hvordan er det mulig?Jeg ble flyttet 3 dager tilbake denne gang, mens de 3 andre gangen har jeg blitt flyttet 2-3 uker
Tusen takk <3 ja er det hehe. Uke 18 omigjenGratulerer med en gutt i magen som er perfekt Jeg sa til deg at det ville gå bra
Kjedelig å bli satt tilbake...
2-3 uker? hvordan er det mulig?
Tusen takk <3 ja er det hehe. Uke 18 omigjen