K Katmoon Forelsket i forumet Juli13-jentene 12 Feb 2013 #1 Spent, nysgjerrig, og alt mulig på en gang! Jeg gleder meg kommer oppdatering i ettermiddag
L ~lykkelig med barn~ Elsker forumet Juli13-jentene 12 Feb 2013 #6 Lykke til! Det er lov å være spent! Håper det blir en fin opplevelse.
lovelee Glad i forumet Juli13-jentene 12 Feb 2013 #8 Lykke til! Det er virkelig stas å få se den lille totte og gurgle ivei der inne. Håper det blir en fin opplevelse
Lykke til! Det er virkelig stas å få se den lille totte og gurgle ivei der inne. Håper det blir en fin opplevelse
B -blomsterpiken Forumet er livet Juli13-jentene VIP 12 Feb 2013 #9 Lykke til Sent from my GT-I9100 using BV Forum
K Katmoon Forelsket i forumet Juli13-jentene 12 Feb 2013 #11 Alt var bare helt fint, og vi får jente i tillegg ble vi flyttet med en uke, så nå er jeg faktisk halvveis!!M
Alt var bare helt fint, og vi får jente i tillegg ble vi flyttet med en uke, så nå er jeg faktisk halvveis!!M
Amie82 Forelsket i forumet Juli13-jentene 12 Feb 2013 #15 Gratulerer med overstått oul og med ei lita jente i magen!