OUL, og morkake foran!

Det ble sagt at morkaka lå foran hos meg sist men ingen sa at det gjorde noe. Jeg fødte vanlig.

Kanskje de mente foran i livmoren, altså ut mot magen?:) det gjorde den hos meg hvertfall og det gjør ingenting. Her er det vel snakk om at den ligger foran åpningen, og dermed ikke kan føde normalt hvis den ikke flytter seg :)

Gratulerer med gutt!
Vi var også på UL i dag, og fikk høre jeg hadde morkake foran - men at dette mest sannsynlig ville gå seg til før fødselen, altså at den ville flytte på seg [emoji16]

Kanskje de mente foran i livmoren, altså ut mot magen?:) det gjorde den hos meg hvertfall og det gjør ingenting. Her er det vel snakk om at den ligger foran åpningen, og dermed ikke kan føde normalt hvis den ikke flytter seg :)

Ah, ja må sikkert være sånn. Merker jeg husker utrolig lite av akkurat dette :)

Gratulerer med gutt!
Vi var også på UL i dag, og fikk høre jeg hadde morkake foran - men at dette mest sannsynlig ville gå seg til før fødselen, altså at den ville flytte på seg [emoji16]

Takk :) Ja har skjønt at den vil mest sannsynlig gjøre det, så håper det er tilfelle for oss begge :)

Ah, ja må sikkert være sånn. Merker jeg husker utrolig lite av akkurat dette :)

Jeg har også min på forsiden. Den lå ganske langt ned, men bare så vidt foran utgang, så trenger ikke flere UL. Jordmor sa at den delen av livmoren som er nærmest utgangen strekker seg veldig mye frem mot fødsel, og at morkaken da pleier å følge med opp :-)

Back
Topp