OUL, og morkake foran!

Gravid med nr.2

Betatt av forumet
Da har jeg og mannen vært på OUL i dag, og vi fikk se en frisk og livlig liten gutt! <3 Tydelige baller og tut :-P
Men jeg fikk og beskjed om at morkaka lå foran, og at jeg må inn på ekstra kontroll i uke 32. For hvis den fortsatt ligger foran kan jeg ikke føde vaginalt.. Noen andre som har opplevelse med dette? Hun sa og at normalt så vil morkaka flytte seg når det vokser der nede, så jeg krysser fingrene for det! :-) Tenk, en liten gutt i magen min! (han var litt sjenert og snudde ryggen til hele tiden...) <3 ImageUploadedByBV Forum1485954756.128204.jpg

Da har jeg og mannen vært på OUL i dag, og vi fikk se en frisk og livlig liten gutt! <3 Tydelige baller og tut :-P
Men jeg fikk og beskjed om at morkaka lå foran, og at jeg må inn på ekstra kontroll i uke 32. For hvis den fortsatt ligger foran kan jeg ikke føde vaginalt.. Noen andre som har opplevelse med dette? Hun sa og at normalt så vil morkaka flytte seg når det vokser der nede, så jeg krysser fingrene for det! :-) Tenk, en liten gutt i magen min! (han var litt sjenert og snudde ryggen til hele tiden...) <3 Vis vedlegget 217710
Gratulerer med liten gutt [emoji170] Ja fikk samme beskjed med sønnen, og på den neste kontrollen hadde morkaka flyttet seg, den gjør som regel det[emoji4] lykke til[emoji173]

Da har jeg og mannen vært på OUL i dag, og vi fikk se en frisk og livlig liten gutt! <3 Tydelige baller og tut :p
Men jeg fikk og beskjed om at morkaka lå foran, og at jeg må inn på ekstra kontroll i uke 32. For hvis den fortsatt ligger foran kan jeg ikke føde vaginalt.. Noen andre som har opplevelse med dette? Hun sa og at normalt så vil morkaka flytte seg når det vokser der nede, så jeg krysser fingrene for det! :) Tenk, en liten gutt i magen min! (han var litt sjenert og snudde ryggen til hele tiden...) <3 Vis vedlegget 217710
Gratulerer!:Heartred:Heartred Har du flere barn fra før? Vet dessverre ikke ang morkake, siden min lå bak i ryggen.

Gratulerer så mye med gutt! <3 Det positive med ekstra UL må være at du får sett knøtten igjen :p

Gratulerer med en liten gutt! :)

Med første så lå morkaken foran, men den flyttet på seg i god tid før fødsel :)

Det ble sagt at morkaka lå foran hos meg sist men ingen sa at det gjorde noe. Jeg fødte vanlig.

Back
Topp