Oul og kjønn

Jodlesmurf

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Er det bare meg i denne termingruppa som ikke skal vite kjønn før den den lille kommer?

Jeg skjønner godt dere som vil vite, altså. Men bare lurer på om d er flere enn meg som skal ha d som en overraskelse! :)

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Hadde jeg hatt en nøytral vogn, ville jeg nok at denne skal bli en overraskelse :D :P

Men siden vogna er i rosa så greit å vite om jeg må få solgt den fort eller bare vaske den litt senere :P Og jeg er veldig nysgjerrig av meg.

MEN ville ikke blitt lei meg om jeg/vi ikke får vite kjønn på OUL. :) Er ikke sikkert lille vil vise :) Sånn som nr 3 :P

Jeg hadde aldri klart å vente :P Er så nysgjerrig!

Jeg klarer ikke. Men jeg syns du skal stå på og holde fast ved det! Kanskje jeg gjør det med nr 3 om vi får jente denne gang :)

Gubben vil at det skal være overraskelse, men jeg vil gjerne vite. Har allerede hatt 2 ul og skal ha minst tre til pga oppfølging, så det skal godt gjøres om vi ikke ser det noen av gangene.

Termin januar 2015

Er fortsatt litt usikker men blir vel til at vi spør om han kan se etter på oul:-) er skråsikker på at det er en jente så hvis han sier det er en gutt kommer jeg til å bli kjempesjokkert å be han se en gang til;);)

Var ikke noe vi tenkte på engang, begge ville vite :) og heldigvis for på tidlig ul sa legen at han trodde det var jente uten at vi hadde sagt om vi ville vite eller ikke

Ville ikke vite, men denna legen som var med for å lære plumpa ut med "ho har bra lik nese som dæ, det ser vi jo......" Hello!! Duste lege med røde kinn :p
Men godt vite, og gubben e starta med navneleiting.. Jeg har NULL peiling!!!

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg klarer ikke. Men jeg syns du skal stå på og holde fast ved det! Kanskje jeg gjør det med nr 3 om vi får jente denne gang :)

Ja, vi er veldig innstilte på å ikke vite noe denne gangen:) Håper h*n ikke avslører seg for oss på tirsdag da. Det er jo tilfeller der man ikke kan unngå å se det selv;)

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Jeg har litt lyst til å ikke vite, men gubben vil absolutt vite det. Og da mister man litt av poenget.. Så vi får vel vite det ;) Eventuelt satse på å ikke vite på nummer tre, om det skjer ;)

22. januar 2015 <3

Vi har ikke behov for å vite kjønn, men får se i morgen på OUL, er det veldig tydelig så skal det vel godt gjøres å ikke se det... :) Men kommer ikke til å be om at de ser spesifikt etter det.

Vi skal ikke vite :) ga beskjed i forkant av ultralyden også så hun røpte ingenting :p :)

Jente 2010 & 2012 <3

Back
Topp