OUL - Når?

Hadde tidlig ultralyd mandag denne uka og det ble sendt henvisning da. Fikk brev i posten i dag om oul 23. August
Da er det første skoledag her og jeg er lærer å får ny klasse. Så må ringe å få den utsatt noen dager.

Takk for alle svar! Ser ut til at uke 18/19 er det de prøver å få til på de fleste..
Så da blir jo uke 15/16 før jeg reiser på ferie uansett alt for tidlig..

Har etter å ha lest deres svar bestemt meg 100% for tidlig UL før vi reiser på ferie. Jeg orker ikke å gå å lure hele ferien. Det er jo så mye rart man går å bekymrer seg for..

Blir da UL i uke 14 - kanskje vi får et hint om kjønnet da :D

Hadde første svangerskapskontroll i går, og fikk brev i dag om at OUL blir 22. August. Da er jeg akkurat 20+0 etter mine beregninger (20+2 etter legens) - Synes det er ganske seint, så da beholder jeg timen til tidlig ultralyd om bare 2 små uker! Gleder meg sånn til å få hilse på den lille i magen <3

Jeg har ikke time til oul før jeg er i uke 22!! Fikk egentlig i uke 21 men da er vi på ferie..såå lenge å vente!

Jeg har ikke time til oul før jeg er i uke 22!! Fikk egentlig i uke 21 men da er vi på ferie..såå lenge å vente!
Godt det ikke bare er meg som har sen OUL. Føler "alle" har i uke 18 og 19.. Du får ikke til å bytte og få en time før dere reiser på ferie da?

Fikk brev i dag, og skal på oul når jeg er 19+1, og det er jo 7 uker til :0 Lenge å vente! Puh!

I uke 19 :-)

Teorier skal vare 20+2, men prøver å få en eller to uker før fordi det passet dårlig for meg akkurat den uka, håper jeg får bytta

Fikk time når jeg er 18+6 :)

Godt det ikke bare er meg som har sen OUL. Føler "alle" har i uke 18 og 19.. Du får ikke til å bytte og få en time før dere reiser på ferie da?

Har prøvd veldig å få tidligere. Både jeg og fastlegen min har ringt til føden på sykehuset som skal ta oul, men jeg drar på ferie 22.juli og da er det fellesferie. Bor i en liten by så de har ikke så mye kapasitet. Fikk ikke engang time til privat ul fordi at han ENE fyren som kunne gjøre det var på ferie til midten av august! Sikkelig håpløst!!

Back
Topp