Oul-innkalling

Legetime torsdag- brev i posten fra Ahus på mandag! Brevet var datert samme dag som legebesøket, så jeg syns de var kjappe :) Forrige gang fikk jeg brev i posten dagen etter legebesøk!
 
Gleder meg så vannvittig til å ha en konkret dato å se fram til!! :cool05
 
Tok en evighet sist..
 
hvordan gjør man det?

Det er ikke sikkert man kan gjøre det overalt, men jeg har søkt meg til Ullevål. De hadde et skjema ute på nett som man printet ut, men siden siden ble ny så finner jeg den ikke igjen. Men jeg skrev egentlig bare hvem jeg var, fakta om tidligere svangerkap og fødsler og fakta om dette svangerskapet her, altså siste mens og antatt termin. Veldig greit å slippe og måtte dra til legen for å gjøre det :)
 
Jeg var på sv.skapskontroll på torsdag sist uke. Fikk dato til oul idag :)
 
Har blitt henvist til OUL men ikke fått noe brev enda. Løper som en gal til postkassen hver morgen for å sjekke... :D små barn, store gleder?
 
Var hos legen idag for svangerskapskontroll, og ble henvist til OUL. Fikk allerede svar, på samme dag! Oul på meg 16.januar :D
 
Fikk innkalling en uke etter 12.ukerskontrollen. :)
 
Nå er det gått en uke, ingenting enda... :rolleyes:
 
Jeg tror ikke legen min har meldt fra til sykehuset. Han sa hvertfall ikke noe om det da jeg var på kontroll. Og jeg glemte helt av å spørre, hadde nok med å grue meg til blodprøvene.
 
Jeg tror ikke legen min har meldt fra til sykehuset. Han sa hvertfall ikke noe om det da jeg var på kontroll. Og jeg glemte helt av å spørre, hadde nok med å grue meg til blodprøvene.
Tror de gjør det automatisk.. min lege sa ikke no om det sist men fikk inkalelse:) er du i tvil kan du bare ringe legekontoret og be dem sjekke det for deg:)
 
Sist trodde legen at jordmor henviste og jordmor trodde at legen gjorde det.. Denne gangen skal jeg passe på så det blir gjort Fikk heldigvis time likevel sist, men jordmor måtte ringe kollegaer på sykehuset for å få meg inn
 
Jeg tror ikke legen min har meldt fra til sykehuset. Han sa hvertfall ikke noe om det da jeg var på kontroll. Og jeg glemte helt av å spørre, hadde nok med å grue meg til blodprøvene.
Jeg fikk vite ved en tilfeldighet at legen min ikke hadde sendt henvisning. Så hvis du ikke får brev på en stund, så ring og hør :)
 
Back
Topp