Oul imorgen

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Og jeg er så spent :). Sitter og tenker litt på navn, ser jeg og gubben aldri kommer til å bli enige om guttenavn denne gang[emoji15]. Jentenavn kan vi kanskje bli enige om. Med 2 gutter allerede føler jeg vi har "brukt opp" de navnene begge liker. De guttenavnene jeg liker aller best får jeg aldri mannen med på. Og han klarer absolutt ikke komme med noen forlag selv til navn....
 
Lykke til! Og selv om det skulle bli en gutt til vil dere nok bli enige til slutt. Her kommer mannen med forslag han selv avslo kontant med førstemann. Så alt er mulig ;)
 
Lykke til - med både OUL og navnevalg! Jeg har også OUL i morgen. Er så spent at jeg er ved å sprekke! [emoji23]
 
Lykke til ❤️ Dere blir nok enige, men om det er en trøst så har vi samme problem:p men vi får mest sannsylig (kanskje) en jente da, så det gjør navnevalg en smule enklere:p
 
Lykke til - med både OUL og navnevalg! Jeg har også OUL i morgen. Er så spent at jeg er ved å sprekke! [emoji23]
Klarer nesten ikke å vente her:). Og har ikke time før litt ut på formiddagen heller så blir en lang dag. Heldigvis 2 aktive gutter som nok kommer til å holde meg i aktivitet så da går nok dagen :)
 
Har ikke time før 12.30 så venter i spenning [emoji4]

Å Herremin som den gravidhjernen min stadig overrasker med dårlig tenkning... Klarte tydeligvis ikke koble hvilken dag det var da jeg skrev i natt.. blir nesten redd meg selv :p

Lykke til! :D
 
Da har jeg vært til OUL. Alt så bra og den lille vokser som den skal og ser ut til å kose seg [emoji173] Vi venter ei lita frøken [emoji178] Ny UL i uke 22 pga at jeg har medfødt hjertefeil. Men frøkna sitt hjerte så heldigvis flott ut [emoji173]
 
Da har vi vært på oul:). Alt sto bra til med den lille. Beholder termin. Etter litt leting klarte omsider jm å se hvilke kjønn det blir og hun var 99% sikker på jente:)
 
Gratulerer! Og hvordan går det med jentenavn?
Takk:). Joda jeg har skrevet noen forlag til mannen som jeg liker, ikke alle som falt helt i smak men han likte ihvertfall ett par av dem såpass at de blir nok stående som alternativ :). Han selv klarer ikke helt å komme med noen forslag til navn han liker. Men god tid ennå :)
 
Back
Topp