OUL idag viste...

Gratulerer så mye :)
Spennende med tvillinger :)

<3 venter en gutt 06.02.2014<3

Sniker litt. :)
Gratulerer så mye! :D

Så utrolig hyggelig!!! Gratulerer så masse!! <3

Wow! :-) Gratulerer så mye med babyene :D

Gratulerer med to fluer i en smekk =)

Her håpet sambo på at det samme skulle skje med oss, men det var bare en denne gangen.

Tusen takk for alle gratulasjoner. Sjokket har begynt å lagt seg så nå begynner vi å glede oss over nyheten.
Blir utrolig spennende. <3

Gratulerer med tvillinger, dobbel glede på dere denne gangen da :) Men hvordan blir det med deg og svangerskapspermisjon nå da? Jeg mener å ha lest (understreker lest, ikke at jeg vet) at tvillingmødre går ut i permisjon rundt uke 20...
Og dere hadde ingen aning på forhånd? Ingen spes sterke symptomer eller ekstra stor mage? :)
Det er ingen tegn som blir mer tydelig nå i ettertid når dere vet at det er to? :)

Gratulerer med tvillinger, dobbel glede på dere denne gangen da :) Men hvordan blir det med deg og svangerskapspermisjon nå da? Jeg mener å ha lest (understreker lest, ikke at jeg vet) at tvillingmødre går ut i permisjon rundt uke 20...
Og dere hadde ingen aning på forhånd? Ingen spes sterke symptomer eller ekstra stor mage? :)
Det er ingen tegn som blir mer tydelig nå i ettertid når dere vet at det er to? :)

Jeg er arbeidsledig og har jobbet i praksis igjennom nav, så jeg bestemmer egentlig litt selv når jeg vil avslutte praksisplassen. Har tenkt å rådføre meg med fastlegen min om akkurat hva som er lurt.

Vi hadde ingen aning, vi hadde jo en magefølelse på det, men den blåste vi bare bort. Jeg var veldig dårlig i begynnelsen av sv men tenkte ikke noe over det da jeg også var veldig dårlig når jeg gikk med datteren min. MEN jeg hadde ganske stor mage, men tenkte heller ikke over det da jeg har hørt at man kan få fortere og større mage med nr.2. Så vi ble ganske overrasket ja.
nå har jeg ingen spesielle symptomer, kun lav blodprosent.
Så er veldig spent på hvordan sv blir videre. :D

Tror det er svangerskapspenger man går over i og ikke permisjon..

jenta vår skal bli storesøster 11.2.14
skravler med *oida* :)

Så spennende! Gratulerer så mye med en hver, dobbel glede med hele to små nurk :D

Back
Topp