Oul i uke 21

Smimzy

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Marsipanene 2019
Er ikke det litt vell sent? Er 20+0 på dagen jeg fikk time. Eller er det innafor?

Er ikke det litt vell sent? Er 20+0 på dagen jeg fikk time. Eller er det innafor?
Jeg hadde de sist,helt innafor;)
Var 20+3 om jeg ikke husker feil:)

Sikkert vanlig, men stussa litt siden det står 17-19 på skrivet jeg fikk fra legen. Nei, blir nok bestillt en TUL da :D

Jeg var 19+ sist.
Krasjer du med ferieavvikling kanskje? Det er liksom midt i OUL-rushet for desembergjengen :p

Meget mulig, fått den 13.juli. Hadde håpa på før 24.juni siden vi drar til Italia da. Slik at jeg slipper og bekymre meg på hele turen.

Sniker fra september :) jeg hadde ultralyd 20+1, og de ser veldig godt da, og det er helt innafor. Bare kjipt å vente så lenge :o du kan trøste deg med at du får se en STOR baby!

Hehe, joda. Blir og ta den timen, men skal ordne meg en privat time noen før. Må få bekreftet at det ikke er tvillinger :p

Spennende at du har fått time da. Min blir vel også i sommerferien tenker jeg. Husker ikke når jeg hadde de forrige gangene ;)

Vi kommer til å ta en privat ul i juni, så vi kan slappe litt ekstra av i ferien og glede oss til oul:-) håper å få i juli, men får sikkert ikke før starten av august.

Samtidig fikk jeg beskjed om at jeg skulle ha ekstra oppfølging i neste svangerskap. Så kanskje jeg får noe ekstra ultralyder. Aner igrunn ikke..

Back
Topp