Oul i uke 21 .

septspire88

Andre møte med forumet
Etter etterlysning av ul siden jeg er 18+3 idag fikk jeg beskjed om at jeg hadde fått time i neste uke.. når jeg er bortreist resulterte i OUL 28/4 da er jeg ca 21 uker på vei. Ble nevnt at det kunne bli dårlige bilder siden det blir så sent.. lurer på om det vil ha stor betydning for babyen? Vil jo først og fremst vite at den er frisk.. andre som har hatt ul så sent?

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Jeg skal ta ul i neste uke, da er jeg i uke 19-20. Har alltid tatt så "seint". På sykehuset sa de at det var greitt å vente, for da kunne de mere fastsette termin.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg skal inn igjen 21+2, pga at jeg var FOR tidlig på OUL; uke 17+1. Såg ikke alle strukturer godt nok (hjertet) da. Jordmora sa ikke noe om at det var for sent i uke 21 til oss, men det kan jo være forskjellige apparater de har rundt omkring..? Skulle nå se kjønnet da, sa hun, og smilte lurt... jeg tror hun såg det sist også, men ikke heeelt sikker, så hun turde ikke si noe :P

I Storbritannia får man OUL i uke 20 stort sett, og i noen tilfeller 21. Tror det går veldig fint for deg også, og at de ser nok av det de skal se på. Bildene jeg har sett fra ul disse ukene ser også fine ut, synes jeg :)

Jeg har min 23/4 og er da 20+3 beregnet ut i fra forrige ultralyd. Så det er flere som skal litt sent i ilden i alle fall :p

Jeg skal tilbake når jeg er 20+1. Var først når jeg trodde jeg var 17+1, men ble satt tilbake ei uke... :P De sa de foretrakk at vi kom mellom 18-20, men ville tro 21 går fint også. :) Ellers hadde de nok ikke kalt deg inn da. :)

Jeg var 18+1 da jeg var, da brukte de laaang tid på å se at alt var bra fordi jeg var egentlig litt tidlig.. Skulle ønske jeg fikk kommet inn litt sent istedet for litt tidlig..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har fått time 19+6 tenker at det sikkert er greit men utrolig lenge å vente for meg :p sååå spent

Jeg har også fått UL når jeg er i uke 21, og spurte legen om dette var for sent, men fikk svar om at det ikke var noe problem. Opplevde å komme så sent til UL med min første at de ikke kunne sette nøyaktig termin, men de fikk gjort alle undersøkelser og sett alt veldig godt! Da var jeg minst 22 uker på ul, og muligens lenger, men det kunne de ikke si sikkert!

Back
Topp