OUL i morgen!!

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Grugleder meg! :-) nå blir jo dette ul nr 5, men er like spent fordi om :-) håper h*n viser seg villig frem så jeg kan begynne å handle blått eller rosa <3 timen er ikke før klokka 13.30, så dagen i morgen blir nok laaang...

Grugleder meg! :-) nå blir jo dette ul nr 5, men er like spent fordi om :-) håper h*n viser seg villig frem så jeg kan begynne å handle blått eller rosa <3 timen er ikke før klokka 13.30, så dagen i morgen blir nok laaang...
Oi spennende :) masse lykke til :)

Oooh spennende :-) Lykke til!

Har selv vert på oul i dag morges :) Hvordan gikk det?

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Håper alt så bra ut! Gleder meg til å høre om hvordan det gikk :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei :-) det gikk kjempe bra, alt så helt perfekt ut, og her kan dere få se lillebror ble flyttet frem en dag, så nyter termin er 1 mai

Vedlegg

• 1417101569546.jpg
    1417101569546.jpg
    46,9 KB · Visninger: 82
Gratulere så mye, tror det er mange guttebarn som blir født i mai nå. Det sies at det blir født fler gutter i krigsår, så lurer litt på om vi alle som skal ha gutt har vært litt på krigsstien før man ble gravid :D

Har også hørt at de som er hissige ofte får gutter! :) Hehe!

Gratulerer med en liten prins:)

Gratulerer så masse med en liten gutt :-)

Back
Topp