Oul i morgen.....

Milje

Elsker forumet
Men har ikke kjent noe tegn til liv ennå:(
Kjenner at dette gjør meg litt stressa...
Med første og andre kjente jeg liv før oul, med andremann kjente jeg liv allerede i uke 15.

Tenk om det er noe feil?

Det samme skrev jeg om i en tråd her i sted, har også oul i morgen og har det på samme måte som deg....

Det samme skrev jeg om i en tråd her i sted, har også oul i morgen og har det på samme måte som deg....

Uff.... kjipt når det er sånn altså:(
Har gått og kjent og kjent i flere uker nå og trodd att kanskje det er noe bevegelse, men vet jo så godt hvordan det skal kjennes etter to svangerskap... bare magen som rumler hver gang jeg tror jeg kjenner noe....
Skal egentlig bare bli godt og få ul overstått nå kjenner jeg...

Kan jo være at jeg er kortere på vei, eller at morkaka ligger foran....

Masse lykke til i morgen da!!!!

Uff.... kjipt når det er sånn altså:(
Har gått og kjent og kjent i flere uker nå og trodd att kanskje det er noe bevegelse, men vet jo så godt hvordan det skal kjennes etter to svangerskap... bare magen som rumler hver gang jeg tror jeg kjenner noe....
Skal egentlig bare bli godt og få ul overstått nå kjenner jeg...

Kan jo være at jeg er kortere på vei, eller at morkaka ligger foran....

Masse lykke til i morgen da!!!!
Helt likt som meg, og jeg er også tredjegangs... Lykke til du også :)

Jeg kjenner heller ikke noe enda og dette er fjerdemann i magen.
Med min tredje kjente jeg det i slutten av uke 12. Har egentlig tenkt at kanskje det er en roligere baby :)
Lykke til i morgen begge to!

Lykke til ☺ jeg venter nr 3. Og begynte å kjenne ordentlig liv i går! Så ville ikke engstet meg pga d. Hos meg er d pga morkaken plassering . Som er veldig vanlig. ☺

Tusen takk for lykkeønskninger i dag jenter:)

Det visste seg at jeg ikke hadde noe og bekymre meg for!!!!!!!

:happy093

Morkaken lå godt plassert på fremsiden av magen, og det forklarer hvorfor jeg ikke har kjent noe tegn til liv ennå;) jeg kunne ikke regne med og kjenne noe særlig før etter uke 20;)

Ellers var alt bare perfekt, fire hjertekammer, magesekk, nyrer og lillehjerne var på plass... utifra målene er jeg nøyaktig 17+1 , akkurat det samme jeg har regnet meg ut til selv:)

Termin 15.April :Heartbigred

Så bra :) Godt å kunne slappe av litt ;) Jeg har også morkaken på fremsiden av magen sånn at jeg ikke kjenner spark enda.. Var veldig godt å få bekreftet liv i dag :) Vi fikk ikke undersøkt hjertet fordi babyen lå med ryggen til, så skal tilbake om 2 uker :)

Back
Topp