Oul i morgen :-)

Lykke til!! Krysser fingrene for en ikke-sjener baby på UL i morgen :D

Masse lykke til :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Lykke til :D

Hvordan gikk det? Åh, skulle gjerne kjent på den spenningen en gang til :):)

Har glemt å svare her jeg ! Gikk forsåvidt greit, men blir litt anderledes start enn forventet !
Morkaken ligger for det første for mye "i veien" så det blir ks :-/ i tillegg har min lille vakre gutt en leppespalte på venstre side, så det blir spedbarnstid med operasjon(er) ! Meeeeen alt annet ser tilsynelatende bra ut, så etter 4 tøffe dager begynner jeg nå å slutte å gråte ;) og førsøke å tenke positivt ! Krysser, håper ooog velger å tro at ingenting annet er "gale" og at min lille skatt er helt frisk <3

Kan godt forstå at det ene sjokket overgikk det andre der!
Jeg kjenner flere med barn med leppespalte, og ja, det er endel som
skjer den første tida, men så blir det så bra etterpå :)
Godt at dere fant ut av det med morkaka nå, så kan du forberede deg på ks :)

Håper du kan glede deg over at det "bare" er en leppespalte ute og går, og ikke noe mer alvorlig,
blir spennende å følge med på dere :)

Kan godt forstå at det ene sjokket overgikk det andre der!
Jeg kjenner flere med barn med leppespalte, og ja, det er endel som
skjer den første tida, men så blir det så bra etterpå :)
Godt at dere fant ut av det med morkaka nå, så kan du forberede deg på ks :)

Håper du kan glede deg over at det "bare" er en leppespalte ute og går, og ikke noe mer alvorlig,
blir spennende å følge med på dere :)

Jeg gleder meg veldig nå :-) og er santidig spent på mange ting! Ble bare veldig satt ut da legen tilbød meg fostervannsprøve og pratet om disse syndromene :-/ jeg ville ikke ha det valget, men velger også å ikke benytte meg av det, for det første fordi jeg ikke kan bestemme hverken det ene eller det andre uansett, men også fordi jeg bare må klare å stole på at alt annet ser bra ut, og trolig er det BARE spalten ! :-)
Får hilse på prinsen i mars da evt :-) men vil gjerne være april jente selvom ?!? ;-)

Du må være her hos oss!! :) og det kommer til å gå så bra med prinsen deres, støtter deg 100% i ikke å ville ta flere prøver. Så resten bra ut så er det det! Med vår første var det så mye styr på slutten med at noe kunne være galt da jeg hadde så voldsomme mengder fostervann, men de fant ingenting på UL, og ut kom en frisk og fin gutt :) nå er de jo så flinke med sånne operasjoner som dere trenger også, kommer til å bli så fint :)

Jeg gleder meg veldig nå :) og er santidig spent på mange ting! Ble bare veldig satt ut da legen tilbød meg fostervannsprøve og pratet om disse syndromene :-/ jeg ville ikke ha det valget, men velger også å ikke benytte meg av det, for det første fordi jeg ikke kan bestemme hverken det ene eller det andre uansett, men også fordi jeg bare må klare å stole på at alt annet ser bra ut, og trolig er det BARE spalten ! :)
Får hilse på prinsen i mars da evt :) men vil gjerne være april jente selvom ?!? ;-)

Det kommer til å gå så fint! :) Og selvfølgelig skal du få være aprildame uansett!
Jeg får mest sannsynlig min i mai, men blir her likevel :D

Hjelpe meg det er godt å ha gode damer rundt seg :-) man kjenner skuldrene senkes med så gode ord tilbake :-) takk <3

Back
Topp