OUL i dag

rosa.sommerfugl

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Julikulene 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Da var det endelig vår tur! Har time 15:30 og er så spent at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Vi var på tul i uke 13, da så alt fint ut. Men man vet jo aldri. Krysser fingrene for at alt er fint ❤️

Leser noen plasser at de anbefaler å spise/drikke noe søtt før timen, mens andre anbefaler det stikk motsatte. Noen som vet?

Da var det endelig vår tur! Har time 15:30 og er så spent at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Vi var på tul i uke 13, da så alt fint ut. Men man vet jo aldri. Krysser fingrene for at alt er fint ❤️

Leser noen plasser at de anbefaler å spise/drikke noe søtt før timen, mens andre anbefaler det stikk motsatte. Noen som vet?
Aner ikke.. jeg kastet i meg litt wok før timen for en uke siden:hilarious: Hun lå og syklet med beina da vi var der❤️ Masse lykke til, alt er nok bra. Gleder meg til oppdatering❤️

Spis og drikk som vanlig tror jeg er best. Ikke bra med en baby som er sukkerhøy i hvert fall, de vil jo gjerne få sett det de skal se.

Masse lykke til. Går nok kjempefint!

Jeg ble frarådet å ha i meg noe som hadde mye sukker siden vår Babye var helt spinnvill på ul.. jeg hadde den gangen drukket en kopp kaffe[emoji23][emoji23]

Masse lykke til!! :D Det er så spennende :)
Vi har erfaring med at dersom man ikke får sett det man vil se på grunn av "dårlig leie", vil jordmor på ultralyden be om at du går litt, danser litt og får i deg litt saft der - så tror det kan være lurt å spise og drikke normalt frem til timen, så ordner de dersom det trengs noe mer krutt ;)

Min lille lå veldig rolig men feil vei under oul. Jeg sa at jeg hadde drukket sjokomelk for å gå en aktiv baby, da sa hun at det ikke hjalp. Var kun stimuli som funket. Hm. Hehe

Masse lykke til ♡

Da var ultralyden vel overstått, og vi venter en liten gutt ❤️ Vi ble flyttet en dag frem, så har nå termin 29 juni. Tassen var veldig aktiv, og viste seg fra alle mulige vinkler. Spiste byggrynssalat og drakk vann før timen. Alt var helt perfekt. Tenk at neste gang vi ser han nå, så er han ute ❤️

Da var ultralyden vel overstått, og vi venter en liten gutt [emoji173]️ Vi ble flyttet en dag frem, så har nå termin 29 juni. Tassen var veldig aktiv, og viste seg fra alle mulige vinkler. Spiste byggrynssalat og drakk vann før timen. Alt var helt perfekt. Tenk at neste gang vi ser han nå, så er han ute [emoji173]️

Var det likt som lundring tippet eller ? :) vi var i går, men hadde vansker med å se kjønn

Var det likt som lundring tippet eller ? :) vi var i går, men hadde vansker med å se kjønn

Ja! Det var det samme han tippet ☺️ Hun i dag sa hun var 90% sikker på gutt, men at navlestrengen lå mellom bena, så det var litt vanskelig å se. I og med at begge har sagt gutt setter jeg i gang med innkjøp av gutteklær ☺️

Ja! Det var det samme han tippet [emoji5] Hun i dag sa hun var 90% sikker på gutt, men at navlestrengen lå mellom bena, så det var litt vanskelig å se. I og med at begge har sagt gutt setter jeg i gang med innkjøp av gutteklær [emoji5]

Det skjønner seg! Lundring sa 80 prosent jente her. I går sa hun det var vanskelig å se, men hun hadde tippet jente om hun skulle tippe! Da det hun hadde sett såg jentete ut! Men vi skulle ikke ta det for god fisk! [emoji85] blir nok jente

Back
Topp