Oul i dag

linnh85

Glad i forumet
Å d va ingen tvil ! Den her gangen kommer d ei lita prinsesse ☺️❤️ Storebror å bestemor var med, da samboer jobber på havet i 5 uker av slengen :) Ny termin, da min var 18.01, og deres er 23.01 ☺️ Skal inn igjen i uke 32-34, da morkaka ligger nede ved åpninga (eller noe sånt) :p
Så blir spennende å se om det bli ny ks eller om det blir en vanlig fødsel når den tid er inne :)

Takk Takk jenter ☺️ Er det foresten noen av dere som har hatt morkake som har lagt seg der ? For legen nevnte noe ang blødninger osv .. Fikk ikke d helt med meg :p

Takk Takk jenter ☺️ Er det foresten noen av dere som har hatt morkake som har lagt seg der ? For legen nevnte noe ang blødninger osv .. Fikk ikke d helt med meg :p
Jeg fikk også beskjed om at morkaka lå langt nede, å må på ny kontroll i uke 32 for å se om den har flyttet på seg! Om ikke så blir det keisersnitt :(

Har akkurat det samme som deg, og skal ha ny UL i uke 32 for å se om den flytter seg. Hvis ikke blir det KS. Har blødd litt til og fra dette svangerskapet, gynekologen sa det er derfor:) Gratulerer med jente:dummy1:

Takk Takk jenter ☺️ Så det eneste som har å si er angående ks ? :) For da blir æ absolutt ikke å bekymre mæ mere ang dette :)

Gratulerer :)

Vi får også jente Men må også tilbake uke 32 pga morkake framme, langt nede. Er det veldig vanlig at den ikke flytter på seg? Endte med keisersnitt sist pga seteleie, så er veldig gira på å føde vaginalt denne gangen :/

Vi får også jente Men må også tilbake uke 32 pga morkake framme, langt nede. Er det veldig vanlig at den ikke flytter på seg? Endte med keisersnitt sist pga seteleie, så er veldig gira på å føde vaginalt denne gangen :/
Her e d akkurat likens :p Morkaka ligger så langt nede pga KS på gutten æ har fra før :) Legen sa den kunne enda flytte sæ :)

Jeg har også placenta previa totalis. Har ikke blødd noe foreløpig. Og gruer meg helt hinsides til ks. Hadde en fantastisk fødsel sist. Så her krysser jeg alt jeg kan krysse å håper på at det flytter seg. Men siden min en totalt dekkende sa jm at jeg måtte forberede meg på ks. Skal på ny ul i uke 28!!

Jeg hadde den foran døra sist men morkaka flytta seg akkurat nok til at jeg fikk klarsignal. Tror det var på siste sjekk i uke 37.

Er så rart for jeg fikk beskjed om at min ligger på fremsiden men at det var alt for tidlig å se om den dekker da hun ikke kunne komme til fra den vinkelen. Hun virket utrolig dyktig i jobben sin så jeg stoler på henne :)

Her fikk vi også beskjed om at morkaka ligger litt nærme mormunnen, så vi må tilbake i uke 32 for sjekk :happy: Kan nesten virke som det er ganske vanlig, så mange av oss som har fått samme beskjed? :p

Her fikk vi også beskjed om at morkaka ligger litt nærme mormunnen, så vi må tilbake i uke 32 for sjekk :happy: Kan nesten virke som det er ganske vanlig, så mange av oss som har fått samme beskjed? :p
Ja, æ forstod det slik at det ikke var unormalt :) Spesielt om man hadde hatt KS før :) Så jeg tror ikke det er noe "skummelt" med dette :)

Back
Topp