Oul i dag

Helenej

Forelsket i forumet
Og der gjemte det seg ei lita jente
Vi har 2 gutter fra før så dette er stas.
Vi gleder oss masse til å treffe denne lille prinsessa.

Men dere... Vi annonserte nyheten på Facebook i dag og den første kommentaren som dukker opp er: En til??? Dere starter vel barnehage snart!

Hva synes dere om det? Synes kommentaren var litt frekk og upassende. Hvem har vel med hvor mange barn vi får? Greit nok at vi ikke hadde planer om en til men likevel. Synes hun kunne spart seg for den.

Slike ting kan man tenke, men ikke si høyt. Trodde kanskje de var morsomme... Er jammen mange teite folk der ute.

Gratulerer så mye med jenta på tur :)

Men dere... Vi annonserte nyheten på Facebook i dag og den første kommentaren som dukker opp er: En til??? Dere starter vel barnehage snart!

Hva synes dere om det? Synes kommentaren var litt frekk og upassende. Hvem har vel med hvor mange barn vi får? Greit nok at vi ikke hadde planer om en til men likevel. Synes hun kunne spart seg for den.
Så stas med jente ❤ Veldig unødvendig kommentar da..vi venter nr 4 og gir F i hva andre mener om den saken! Fikk en litt merkelig kommentar av kollega i går men jeg bare lo den vekk :-P

Åh gud, hadde blitt så sur hvis jeg fikk den kommentaren.. Prøvde sikkert å være morsom, men enkelte ting tøyser man ikke med..

Den kommentaren tror jeg faktisk jeg hadde slettet i ren irritasjon :angry4

Er det noen du kjenner godt?
Hvis nei: slett vedkommende fra vennelisten, sånne negative folk trenger du ikke :angel8

Hvis det er noen du kjenner godt ville jeg skrevet til dem på chatten og fortalt at du ble litt lei deg/ skuffet av kommentaren. Du fortalte tross alt en gledelig nyhet!

Gratulerer med lillesøster i magen!! Hurra!! :joyful:

Gratulere med lillesøster i magen ❤️

Sånne konsentrater er grunnen til at jeg ikke deler slikt på fjesboken.

Folk kan gratulere eller slenge inn en like. Har lært at vis man ikke har noe fint å si, så trenger man ikke å si noe. Å den kunne mange andre også lært seg til gitt!

Jeg ville gjort som Eina over sier! Jeg hadde blitt drit sur!

Gratulerer sååå mye :D <3

Takk for gratulasjoner alle sammen :)

Ja jeg tror hun prøvde å være morsom, og jeg kjenner henne sånn halvgodt. Jeg har sagt ifra til henne at det var unødvendig (på chat) hun sa at det var bare en liten morsomhet, men når hun så det fra min side, så skjønte hun hvorfor jeg reagerte som jeg gjorde. Hun har bare ett barn og vil ikke ha flere, så for henne så er vel 3 en hel barnehage... men jeg gidder ikke bry meg mere om det, hun kunne spart seg for den, og det fikk hun vite også....

Gratulere med lillesøster i magen ❤️

Sånne konsentrater er grunnen til at jeg ikke deler slikt på fjesboken.

Folk kan gratulere eller slenge inn en like. Har lært at vis man ikke har noe fint å si, så trenger man ikke å si noe. Å den kunne mange andre også lært seg til gitt!

Veldig enig med deg her...

Gratulerer med jente i magen! :)Folk er rare! Noen mangler helt filter! Jeg fikk høre "Er du gravid IGJEN?". Har ett barn fra før. Han er 5 :p

Gratulerer ;) huff dum kommentar

Gratulerer ;) huff dum kommentar

Hadde jeg fått den kommentaren så ville jeg latet som om jeg ikke skjønte at det var tull og heller svart helt seriøst for så å se hva de svarte tilbake igjen xsmile9

Back
Topp