Oul i dag

TM85

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Endelig var det vår tur! Alle målinger var fine (jeg spurte flere ganger om kammere, leppe, helt hode, nesebein osv), nok fostervann, morkaka ligger nå i bedre posisjon, alt så bare bra ut :) Begynte å gråte når hun sa at alt var normalt, for jeg har hatt så angst for det motsatte...
Mannen min ville absolutt vite kjønnet. Jeg sa det er gutt og at det er det samme for meg, bare målingene var gode. Men jeg må omstille meg i hodet sa JM, for "lillegutt" er ikke der inne. Skal ikke si det til noen andre, det er bare "vårt" :)
Ny ul 25.april, så det er ikke så lenge til heller ❤

Så bra!! Gleder meg til min OUL nr 2 etter den første gikk dårlig.. bare 2.5 timer igjen! Forstod det at dere venter en prinsesse?❤ gratulerer!

Gratulerer med vell overstått OUL, og gratulerer med deres egen lille hemlighet i magen :)
Jeg hadde en egen liten hemlighet i magen når jeg ventet første, og eneste gutten vi har fått i vår familie for snart 12 år siden. Det var ganske så spessielt siden alle tenkte at nå kom jente nr 3 hos oss. Og jente nr 7 totalt sånn ble det ikke gitt hihi.
Kos dere med hemligheten :)

Sniker fra september:p så bra at alt står bra til! Føler jeg kommer til å være som deg når det blir vår tur! D**** i hva kjønn det er, bare fortell meg at morkaken ligger bedre plassert og at lillesprell er helt frisk!:p

Gratulerer så mye :) kjempe fint å høre at alt er bra og at du slipper å bekymre deg så mye :)

Tusen takk, dere :D Venter i spenning på oppdatering fra de andre som har oul i dag (om de vil oppdatere) :)

Back
Topp