• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Oul i dag!

fjær

Oktober 2013
Da har jeg også vært på ordinær ultralyd! Alt så bra ut og jeg fikk termindato en dag etter min termindato! :) Veldig glad for at alt var bra!!!

Til slutt spurte vi om kjønn. Babyen lå med rompa opp mot navelen min så det var vanskelig å se.. jordmora sjekke flere ganger, og hun tippa jente! Da hun ikke så noe tissefant, men trodde hun så kjønnslepper og spalten mellom... :) men hun kunne jo ikke si helt sikkert..
Flere som har fått samme svar? Hva tror dere? :) Mest sannsynlig jente da, eller?;)

Gratulerer med en god ul :)

Jeg har vært på 3 ul hos 3 forskjellige leger/jormødre og jeg synes alle er litt forsiktige meg å si kjønnet. Ingen som har sagt at det er helt 100% sikkert, føler egentlig at de sikrer seg litt i tilfelle de ser feil. Men i mitt tilfelle har alle 3 sagt jente så jeg stoler på det :)

Var på OUL sist torsdag, og jordmoren var ikke i tvil om at det var en jente her. Jeg spurte etter om hun var helt sikker, og hun svarte bekreftende på det, så her er jeg ikke i tvil om at det kommer ei lita prinsesse. :)

Takk for det! Og gratulerer med ei lita jente du og!
Ja de er nok litt forsiktige i tilfelle.. Spesielt på jenter kanskje? Men hun hadde kanskje ikke sakt jente om hun ikke var ganske sikker? Da hadde hun kanskje ikke sakt noe idet hele tatt :p

Men jeg er strålende fonøyd med en frisk liten baby! :) har ingen planer om å kjøpe masse jentette og rosa uansett ;)

Jeg har vært på 3 ul hos 3 forskjellige leger/jormødre og jeg synes alle er litt forsiktige meg å si kjønnet. Ingen som har sagt at det er helt 100% sikkert, føler egentlig at de sikrer seg litt i tilfelle de ser feil. Men i mitt tilfelle har alle 3 sagt jente så jeg stoler på det :)

Takk for det! Og gratulerer med ei lita jente du og!
Ja de er nok litt forsiktige i tilfelle.. Spesielt på jenter kanskje? Men hun hadde kanskje ikke sakt jente om hun ikke var ganske sikker? Da hadde hun kanskje ikke sakt noe idet hele tatt :p

Men jeg er strålende fonøyd med en frisk liten baby! :) har ingen planer om å kjøpe masse jentette og rosa uansett ;)

Akkurat sånn lå våres også å jordmor tippet det samme:) skal på 3D i slutten av mai så. Da får vi se om det stemmer:)

Hurra for en liten jentebebis :)

Vi var på OUL på tirsdag. Akkurat det samme skjedde hos oss, babyen lå med ryggen til veldig mye. Jordmor prøvde så godt hun kunne å sjekke og hun fikk sett etter noen ganger. Hun fant ingen tissefant, så ganske tydelig ene gangen selv at det ikke hang noe ned. Så hun mente at det kunne ikke være noe annet enn jente. Men man vet jo aldri 100% sikkert uansett om de mener å være helt sikker og. :)

Takk for svar jenter! :) går for jente jeg, men spørs om vi ikke blir fristet til en 3D ultralyd senere... ;)

Back
Topp