OUL i dag :)

Tippelita

Flørter med forumet
Juli13-jentene
Vært på ul, å der va det en : Hemmelighet ;) haha, her i bodø ser dem ikke etter kjønn :\ eller ikke jordmora jeg fikk. Men alt så jo bra ut, så det er jo supert. Så får gå i spenning å vente da. Skal tilbake 12 mars på ny ul, lillegullet var akkurat for liten for å sette termindato. Så hun sa rundt 29 juli ca.

Det viktigeste ar jo at alt så fint ut ;)
Kanskje dere er heldige og får vite hvem som bor i magehulen din neste gang :)

For liten? For ung eller liten i vekst? :) Det er jo sikrere termin jo kortere en er på vei :)

Så flott at alt så bra ut, kanskje dere får vite kjønn neste gang. :)

nei va og i bodø å fikk ikke vite kjønn,d fikk heller ikke søstra mi...så blir nok ny ul på begge oss ;)

Gratulerer med en hemmelighet i magen!

Gratulerer med overstått oul ;)

Så bra at alt gikk vel på ul. :D får håpe dere får vite hvem som gjemmer seg i magehuset, om dere ønsker det da :)

Fint å høre at alt var bra :-)

Mitt inntrykk er også at di ikke er interessert i å si noe om kjønn i Bodø. Mannen spurte om det var jente, for han syntes det så ut som det. Han fikk til svar at det er ofte det vi tror når vi ikke ser noe.. Så blir spennende å se om mannen har rett;)

glemte helt ¨å svare..men trur ho heite janne..fikk jo vit d sist gang æ sku ha..men ska på privat ul den 4.mars :)

Va ho Janne æ også hadde, men ho driv jo privat å. så om ho ikke vil si d førr å få folk til å kom dit heller? ikke vet æ. Men ho sa nu kjønn på min første. ska du til "på vei?"

Back
Topp