Oul i dag ♡

Gratulerer så mye med en liten gutt! :-)
Er det første barnet ditt?
Var alt bra ellers også? :-)

Gratulerer så mye med en liten gutt! :-)
Er det første barnet ditt?
Var alt bra ellers også? :-)
Tusen takk ;-)
Er mitt første ja, samboer har en jente i fra før :-)
Ellers var alt perfekt sa jordmor, og menstermin stemte med målingene, så termin er fortsatt 22.04.15 ♡♡♡

Tusen takk ;-)
Er mitt første ja, samboer har en jente i fra før :)
Ellers var alt perfekt sa jordmor, og menstermin stemte med målingene, så termin er fortsatt 22.04.15 ♡♡♡
Så herlig! :-)
Og så greit at du nå er 100% sikker på termindatoen! :-)

Jeg har foreløpig to ulike terminer, så spent på oul. Så lenge man ikke går over overtidsdatoen er det greit, men nå mener tidlig ultralyd at jeg er en uke kortere på vei enn menstermin, så bare håper det er riktig! :-)
Mareritt om menstermin er den riktige, og at man da risikerer å gå to uker over tiden...

Så herlig! :-)
Og så greit at du nå er 100% sikker på termindatoen! :-)

Jeg har foreløpig to ulike terminer, så spent på oul. Så lenge man ikke går over overtidsdatoen er det greit, men nå mener tidlig ultralyd at jeg er en uke kortere på vei enn menstermin, så bare håper det er riktig! :-)
Mareritt om menstermin er den riktige, og at man da risikerer å gå to uker over tiden...
Tidlige ul min viste også en uke kortere, men jeg var så sikker på at menstermin stemte, så ble veldig glad da jordmor konstanterte det ;-)

Gratulerer ☺ gutter er kjekke. ☺ venter gutt nr 2. Men de har også verdens snilleste storesøster da :-p

Gratulerer så mye :)

Back
Topp