Oul. Hva tenker dere?

Jodlesmurf

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Jeg er spent på hva slags tanker dere har rundt oul. Har dere planer om å vite kjønn, eller vil dere d skal være en overraskelse videre? Hva tenker dere om dette?

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Vi vil nok vite kjønn hvis det er mulig å se det:) hadde jo vært veldig spennende å ikke vite, men er alt for nysgjerrig til det;) og så har jeg syntes det har vært vanskelig å knytte meg til babyen de to andre gangene før vi har visst kjønnet. Blir liksom mer et eget individ og ikke bare en baby, synes jeg:)

Er nødt til å vite kjønn :p Jeg er av typen som er vanvittig nyskjerrig, hadde aldri klart å gått til termin uten å vite hva det er :) Men så lenge h*n er frisk og rask spiller det jo ingen rolle hva det blir. Men koselig å ha noe spesifikt å gå etter når jeg går bananas på shopping :D

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Vi vil også vite kjønn:). Er dødens nysgjerrig, men så klart det viktigste er at h*n er frisk:). Hvis vi får jente må vi ut å shoppe, da vi har alt til gutt fra før:).

Termin: 14.januar 2015?❤️

Her må jeg vite av praktiske grunner :P hvis det blir gutt må vi begynne å spare til ny vogn og klær. :P
Jente har vi alt til :D :P

Er nødt til å vite kjønn :p Jeg er av typen som er vanvittig nyskjerrig, hadde aldri klart å gått til termin uten å vite hva det er :) Men så lenge h*n er frisk og rask spiller det jo ingen rolle hva det blir. Men koselig å ha noe spesifikt å gå etter når jeg går bananas på shopping :D

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

That she said :D

jeg vil vite, men hvis ikke samboeren vil, så hører jeg nok på han :P hehe.. men jeg klør allerede etter å vite.. så, kan bli spennende om ikke han vil :P haha!

Vi skal vite:) Jeg har vingla litt mellom å vite og å ikke vite, men tror jeg bare MÅ!!:P

14. Januar 2015?

Dere går en spennende tid imøte :)

Selv har jeg 2 barn, og jeg visste ikke kjønnet på noen av de (til tross for hyppige UL gjennom hele svangerskapet).
Fantastisk følelse og finne ut kjønnet når de først er kommet ut.

DVS, må rette litt på meg selv her.
Med minstemann så fikk jeg vite kjønnet når jeg var 10 dager på overtid (han er født 12 dager på overtid).
Da kunne vi ikke unngå å se det på UL der han lå og blotta seg :P

Vi har visst kjønnet begge gangene før, så vi har bestemt oss for at denne gangen skal d være en overraskelse til h*n kommer ut:) har gutt og jente fra før, så har mye babyutstyr både i blått og rosa! Så denne gangen blir det overraskelse for alle:)

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Vi var usikker på om vi ville vite det med nr, 2, men vi så det selv :p Men tror jeg liker å vite hvis jeg kan :)

Så nysgjerrige som vi begge er vil vi gjerne vite kjønn, selvom det sikkert hadde vært morsomt å vente.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi fikk ikke vite det med første selv om vi ville. Hun nektet å fortelle det til oss! Men jeg hadde en skikkelig følelse på at det var en jente, og når vi på vekstestimering i uke 30-ish fikk høre at hun som utførte kontrollen kanskje trodde det kunne være en jente, så var jeg 100% sikker.
Vil veldig gjerne vite denne gangen også, selv om jeg har skikkelig følelse på gutt!

Vi visste ikke hva det ble med sønnen vår. Det som var det komiske var at både jeg og mannen var bombesikker på at det var jente. Så vi hadde jentenavn klart, men ikke guttenavn..... så første dagen på barsel hadde ikke gutten vår noe navn.
Denne gangen har jeg veldig lyst til å vite. Litt ift. om vi må kjøpe en hel haug med klær eller om det vi har kan arves. Noe kan vel arves uansett, for er veldig mye nøytralt de første mnd fordi vi ikke visste kjønnet ;) Problemet er at mannen ikke vil vite det denne gangen heller. Så vi får se hvem som vinner den kampen. Håper det blir meg :p hehe

Før jeg ble gravid sa jeg til samboeren at denne gangen ville jeg ikke vite det før fødselen. Men tror jeg har ombestemt meg allerede gitt. Aaaalt for nysgjerrig :D

Her i huset er vi veldig enig om at vi vil vite kjønnet. Fødselen blir ikke mindre spennende av den grunn ;)
Åsså er det jo veldig praktisk når man skal handle inn ting til gullet. Gleder meg sååååå til å handle de første plaggene!!:D

Vi har blitt enige om å få vite om de ser det :)

Jeg vil helst vite hvilket kjønn det er siden jeg er så nyskjerrig :-) men vil ikke babyen vise seg frem så er det greit også!

Termin 21 januar med nr to :-)

Vi vil vite. Har ingen ting selv om dette er nr 3, var nemlig ferdig med kids da jeg ble skilt fra bf før minste var 6 mnd. Så ga bort alt, men så traff jeg kjæresten og ting endret seg. Så vil vite, vi har 3 gutter tilsammen. Men jeg kan arve jenteklær av ei venninne. Men ikke noe til gutt

Termin 13 januar❤️❤️

Back
Topp