Oul ferdig:)

lykketrollet87

Flørter med forumet
Da har jeg vært på ul og sitt den lille mageboeren:) fikk også ekstra ul da de prøvde ut ny maskin:) var litt vanskelig å lukke øynene å ikke vite kjønn, men blir veldig spennende når den lille kommer:)
fikk også ny termin fra den 11 til den 6:)

Ultralyd er herlig!! Er imponert over at du greide å lukke øynene ifht kjønn ;) hadde jeg aldri greid :P

Da har jeg vært på ul og sitt den lille mageboeren:) fikk også ekstra ul da de prøvde ut ny maskin:) var litt vanskelig å lukke øynene å ikke vite kjønn, men blir veldig spennende når den lille kommer:)
fikk også ny termin fra den 11 til den 6:)
så hærlig da :) var du på kk Haukeland?? Jeg fikk også dobbelt opp da jeg var pga ny maskin de ville teste :P helt ok d liksm... :)

Gratulerer med vel overstått - godt gjort å lukke øynene for kjønn, jeg er alt for nysgjerrig til å greie det ;)

Gratulerer med overstått ultralyd! :-)
Jeg hadde nok ikke klart å lukke øynene...
Fikk du kun se baby i profil da? :-)
Sa de ifra når de skulle se fra annen vinkel?
Og var det noen forskjell på de to maskinene? Bedre bildekvalitet? :-)

Jeg har lekt litt med tanken på å ikke vite.
Men andre her vil vite, så da blir det nok det.

Gratulerer med overstått ultralyd! :-)
Jeg hadde nok ikke klart å lukke øynene...
Fikk du kun se baby i profil da? :-)
Sa de ifra når de skulle se fra annen vinkel?
Og var det noen forskjell på de to maskinene? Bedre bildekvalitet? :-)

Jeg har lekt litt med tanken på å ikke vite.
Men andre her vil vite, så da blir det nok det.

Fikk se i profil også fokuserte hun fra magen og hode:) når hun skulle måle lårbeinet måte vi ha øynene igjen, så da ga hun beskjed:)
Det var forskjell på kvaliteten ja, vi trodde det skulle være bedre på den nye, men det var litt dårligere.

I går angret jeg hele dagen på at vi ikke fikk vite det, men er veldig glad for det nå:) blir så utrolig spennende på fødedagen:)

Back
Topp