Oul/fødeplass

VaniljeRips

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Noen som har fått tildelt fødeplass og fått time til oul enda? Hvor lang tid tok det fra legen søkte til dere fikk brevet?

Sent from my iPhone using BV Forum

Syntes å huske fra sist at det tok en godt stund før jeg fikk brevet..

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Er oul ordinær ultralyd? Det gikk kjempefort. Var hos gynekolog for tidlig ultralyd, og fikk spørsmål om hun skulle søke meg til ultralyd i uke 18. Det var jo greit det. Og to-tre dager senere kom innkallelsen i posten. Kjempefort. Fødeplass sier seg selv her jeg bor, så kanskje det forenkler saken :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

søke fødeplass? aldrig hørt om før :p
så om dere ikke søker og får fødeplass? må dere føde hjemme da?
tror ikke det er sånn her i kr.sand vertfall er jo kun et sykehus ;)
Ang oul brevet så tror jeg det tok rundt en uke forgie gang! =)

Her kom brevet om oul og fødeplass etter nesten tre uker. Begynte nesten å lure på om jeg måtte etterlyse det. De forrige svangerskapene tok det bare noen dager.

søke fødeplass? aldrig hørt om før :p
så om dere ikke søker og får fødeplass? må dere føde hjemme da?
tror ikke det er sånn her i kr.sand vertfall er jo kun et sykehus ;)
Ang oul brevet så tror jeg det tok rundt en uke forgie gang! =)

Man pleier å få plass på det sykehuset man hører til, men hvis man vil ha et annet bør man søke tidlig. Legen sender alltid søknad om fødeplass på første kontroll, og du får oul på det sykehuset du har fått plass.

Man pleier å få plass på det sykehuset man hører til, men hvis man vil ha et annet bør man søke tidlig. Legen sender alltid søknad om fødeplass på første kontroll, og du får oul på det sykehuset du har fått plass.
åja viste jeg ikke ;) Legen sa aldrig noe om det forgie gang.. fødte jo på det nærmeste sykehuset .. er jo 2 timer til det andre sykehuset som er i en helt annen kommune som dessuten fødeavdelingen skal legges ned på....

Ikke alle plasser man søker fødeplass. Men vet i Oslo må man det

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Å tidligst mulig:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

åja viste jeg ikke ;) Legen sa aldrig noe om det forgie gang.. fødte jo på det nærmeste sykehuset .. er jo 2 timer til det andre sykehuset som er i en helt annen kommune som dessuten fødeavdelingen skal legges ned på....
Hvilken kommune skal de legge ned i?

Hvilken kommune skal de legge ned i?

der faren min bor.. i flekkefjord..
men vett ikke om det er enda da .. kan hende det er fødeavdeling i arendal da? meen jeg blir å føde i krsitiansand ihvertfall eller hjemme på badet ;)

Last edited:
der faren min bor.. i flekkefjord..
men vett ikke om det er enda da .. kan hende det er fødeavdeling i arendal da? meen jeg blir å føde i krsitiansand ihvertfall eller hjemme på badet ;)
Jeg hører til Arendal så ble litt nervøs her,frister lite å kjøre til kr.sand med rier :P

Ikke alle plasser man søker fødeplass. Men vet i Oslo må man det

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
Det er vel ikke alltid man kaller det å søkefødeplass, men legen sender vel uansett over papirene? Eller må dere ringe sykehuset selv å be om oul? :)

Legen sender henvisning men ang fødeplass er eg usikker da eg bor en plass hvor eg slepper å søke fødeplass. Men vet om andre så måtte søke

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Har fått tildelt førsteplass og time til oul, fikk det for 3 uker siden. Tok 5 dager tror jeg fra de sendte brevet til jeg fikk svar

Sent from my iPhone using BV Forum

Så for dere får time , sist tok det maaange uker før jeg fikk brev :/

Oul blir vel i Flekkefjord. Fødeplass, hører til Flekkefjord/kr.sand men reiser heller til SUS som sist da all familie er i rogaland.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp