Noen som har fått tildelt fødeplass og fått time til oul enda? Hvor lang tid tok det fra legen søkte til dere fikk brevet?
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
søke fødeplass? aldrig hørt om før
så om dere ikke søker og får fødeplass? må dere føde hjemme da?
tror ikke det er sånn her i kr.sand vertfall er jo kun et sykehus
Ang oul brevet så tror jeg det tok rundt en uke forgie gang! =)
åja viste jeg ikke Legen sa aldrig noe om det forgie gang.. fødte jo på det nærmeste sykehuset .. er jo 2 timer til det andre sykehuset som er i en helt annen kommune som dessuten fødeavdelingen skal legges ned på....Man pleier å få plass på det sykehuset man hører til, men hvis man vil ha et annet bør man søke tidlig. Legen sender alltid søknad om fødeplass på første kontroll, og du får oul på det sykehuset du har fått plass.
Hvilken kommune skal de legge ned i?åja viste jeg ikke Legen sa aldrig noe om det forgie gang.. fødte jo på det nærmeste sykehuset .. er jo 2 timer til det andre sykehuset som er i en helt annen kommune som dessuten fødeavdelingen skal legges ned på....
der faren min bor.. i flekkefjord..Hvilken kommune skal de legge ned i?
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Jeg hører til Arendal så ble litt nervøs her,frister lite å kjøre til kr.sand med rierder faren min bor.. i flekkefjord..
men vett ikke om det er enda da .. kan hende det er fødeavdeling i arendal da? meen jeg blir å føde i krsitiansand ihvertfall eller hjemme på badet
hehe nei det har jeg ikke hørt noe omJeg hører til Arendal så ble litt nervøs her,frister lite å kjøre til kr.sand med rier
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Fjo!!! Hehehehe nei det har jeg ikke hørt noe om
Det er vel ikke alltid man kaller det å søkefødeplass, men legen sender vel uansett over papirene? Eller må dere ringe sykehuset selv å be om oul?Ikke alle plasser man søker fødeplass. Men vet i Oslo må man det
Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015