OUL del 1...

Fru Pigalopp

Blir kjent med forumet
...viser at "ekornet" i magen er veldig sjenert. Ligger nederst i magen, bak en morkake, med ryggen til....
Sier seg selv at det blir vanskelig å se alt man gjerne vil... ;-)
Må på OUL del 2 om 14 dager, for å sjekke det siste av anatomien.
Fant ingen "tisselur" i dag, så ligger an til pikebarn nr. 4 ! :-)

Samme med min jente :p Skal du tilbake for å sjekke hjertet? Jeg var på oul 3.nov, men fikk ikke sjekket hjertet siden hu lå med ryggen til.. Var på ny ul i dag og hu lå fortsatt med ryggen til :( Jordmor fikk se det viktigste med hjertet, så alt var bra :) Hjalp ikke at jeg hadde drikki cola og spist før ul.. Fikk ikke noe bra bilder denne gangen heller.. Lykke til på neste ul :)

[QUOTlilleida82, post: 18290493, member: 17101"]Samme med min jente :p Skal du tilbake for å sjekke hjertet? Jeg var på oul 3.nov, men fikk ikke sjekket hjertet siden hu lå med ryggen til.. Var på ny ul i dag og hu lå fortsatt med ryggen til :( Jordmor fikk se det viktigste med hjertet, så alt var bra :) Hjalp ikke at jeg hadde drikki cola og spist før ul.. Fikk ikke noe bra bilder denne gangen heller.. Lykke til på neste ul :)[/QUOTE]
Skal sjekke hjertet og nyrene, siden hun ikke fikk gode nok bilder. Håper også at "ekornet" viser seg frem litt mer, så vi får et sikrere svar på kjønn... :-)
Skal du på ny UL igjen, eller så de nok på 2.?
Takk! :-)

Back
Topp