OUL dato?

Tette92

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2018
MayDay2021
JuniJubel2021
Jeg fikk brev fra sykehuset i dag om at de har mottatt henvisningen fra legen. Men det stod bare at de kommer antageligvis med en innkallelse til uke 53, og senest 12.01.20. Må si jeg ble litt skuffet over at de ikke bare kan sette opp en dato!

Flere som ikke har fått dato fastsatt i brevet fra sykehuset? :confused:
 
Ja fikk samme brev fra samme sykehus. Tønsberg sant? Jeg fikk sist dato 27.01 men det sto de skulle prøve å sette opp time i uke 1. Hvis jeg husker rett så har vel du og jeg samme termin dato også så litt rart det er litt ulikt i dato fristen også?
 
Ja fikk samme brev fra samme sykehus. Tønsberg sant? Jeg fikk sist dato 27.01 men det sto de skulle prøve å sette opp time i uke 1. Hvis jeg husker rett så har vel du og jeg samme termin dato også så litt rart det er litt ulikt i dato fristen også?

Tønsberg her også, ja. Lege tok ut ifra menstermin på meg son er 28.05. Men uansett ikke så langt unna som 12.01. og 27.01. Så det var rart! Skjønner ikke at de ikke bare kan sette opp en dato! Når fikk du brevet?
 
Jeg så brevet i dag men kom vist 18.11. Hadde ikke fått noen melding men fant den under kjernejournalen ved en tilfeldighet i dag. Har mens termin 31.05 så ja kun snakk om dager mellom Hmm. Jeg fikk ikke samme type brev sist til oul- fikk da kun en dato i et brev i postkassen. Blir vel det sammen nå men at det kommer senere må jeg tippe. Virker veldig rotete
 
Jeg så brevet i dag men kom vist 18.11. Hadde ikke fått noen melding men fant den under kjernejournalen ved en tilfeldighet i dag. Har mens termin 31.05 så ja kun snakk om dager mellom Hmm. Jeg fikk ikke samme type brev sist til oul- fikk da kun en dato i et brev i postkassen. Blir vel det sammen nå men at det kommer senere må jeg tippe. Virker veldig rotete

Det er ikke stor forskjell nei! Rart at de går ut med så forskjellige datoer. Får håpe vi får dato veldig snart da! Liker å ha en dato å glede meg til, selvom jeg var på TUL i dag :hilarious:
 
Enig ! Kjedelig å vente :spitoutdummy: pluss at det har jo litt å si om man får det i romjulen slik som du da kanskje får. Man vil jo kunne planlegge julen :p det er jo heller ikke sååå lenge til så en måned frem i tid bør de kunne planlegge. Men men - viktigst er jo egentlig bare å få det tilslutt XD
 
Ja, det er sant! Man har jo ofte planer i jula :p
Sant :hilarious: Vi har i hvert fall fått brev om at de vet om oss:hilarious::hilarious:
 
Vi hadde nok skreket høyt nok hvis de ikke hadde det ja ;) man tuller trodd alt ikke med hormonelle gravide som bare vil se babyen sin :angelic:
 
Jeg fikk innkallelse fra Stavanger Universitetssykehus for noen uker siden. Fikk OUL dato 18 januar, da er jeg rett over 19 uker
 
@Tette92 har du hørt noe mer eller fått innkalling ? Er jo ikke lenge igjen hvis du skulle ha i desember som det sto i første brevet :) Jeg har ikke fått noe ihvertfall og tipper jeg sikkert ikke får det heller før en uke før i dette tempoet :wacky:
 
Jeg fikk innkallelse fra Stavanger Universitetssykehus for noen uker siden. Fikk OUL dato 18 januar, da er jeg rett over 19 uker

Fikk OUL på Stavanger Universitetssjukehus den 15. januar, da er jeg og 19 uker på vei :joyful:
 
@Tette92 har du hørt noe mer eller fått innkalling ? Er jo ikke lenge igjen hvis du skulle ha i desember som det sto i første brevet :) Jeg har ikke fått noe ihvertfall og tipper jeg sikkert ikke får det heller før en uke før i dette tempoet :wacky:

Jeg har ikke fått noe mer beskjed :eek: Sjekker posten hver dag :hilarious: Håper å få noe snart! Skal si ifra:p
 
Jeg har heller ikke fått noe fysisk brev i posten, kun digitalt brev/innkalling på helsenorge.no! Har du sjekket der?! :smug:❤️
 
Jeg fikk innkallelse fra Stavanger Universitetssykehus for noen uker siden. Fikk OUL dato 18 januar, da er jeg rett over 19 uker

Samme her! Jeg skal også til SUS, og fikk innkalling 25.01. Da er jeg rett over 19 uker jeg også. Fikk beskjed av jordmor at de helst ville at man skulle være over uke 18 når jeg kom inn til OUL.
 
Jeg har heller ikke fått noe fysisk brev i posten, kun digitalt brev/innkalling på helsenorge.no! Har du sjekket der?! :smug:❤️
Sjekker helsenorge hver dag - har innkallelse uten dato men kun hvilken uken de trodde de ville kalle inn. Tror det er bare Tønsberg som er teit og venter med å gi ut datoer :shifty:
 
Jeg har heller ikke fått noe fysisk brev i posten, kun digitalt brev/innkalling på helsenorge.no! Har du sjekket der?! :smug:❤️

Jeg har heller ikke fått noe på helsenorge :oops: Håper det kommer brev snart!
 
Da har jeg endelig fått brev men det lå gjemt på helsenorge under pasientjournal (og ikke i innboks som jeg ville trodd). Fikk time 05.01 kl 20.30. Det sto ikke noe om partner i brevet.

Kanskje du også har fått ? :)
 
Back
Topp