OUL, ble termin flyttet langt?

Jeg ble flyttet 2 dager tilbake, og hadde egentlig regnet med det siden jeg testet etter eggløsning og den ble positiv på syklusdag 16 :-)
Men fikk beskjed på TUL at jeg bare skulle forholde meg til menstermin frem til OUL :-)

Ble flyttet to dager frem i dag. Skal jo egebtlig ikke det mtp ivf, men så ikke noe siden det ble flyttet "riktig vei". Hadde nok protestert om det ble andre vei. Men har hørt at ivf barna ofte ligger en dag eller to forran stort sett..

På tul ble den flyttet en dag tilbake ifht menstermin. Mens på oul ble den flyttet to dager frem :) så når er ny termin 14.11 (var 16.11)

Jeg regna ut termindato basert på eggløsning akkurat.. (EL/befruktningsdato + 266 dager). Da fikk jeg samme termindato som TUL angav.. Jeg har korte sykluser med tidlig el, så for meg gir det mening at jeg er litt lenger kommet enn hva menstermin tilsier. Så nå er jeg litt spent på hva OUL bestemmer seg for, om noen uker. :)

Jeg ble forresten "flyttet " en dag frem. Det vil si siden det er ivf skal den ikke flyttes, men hun regnet seg frem til en annen termin enn meg, og det var en dag i forskjell så det var greit :)
Frøkna stemte helt rett der hun skulle iflg alder
Vet du hvordan hun regnet? Ved duotest ble det lagt inn termin 2 dager før alle mine utregninger og apper. Vet jo akkurat hvilken dag befruktningen skjedde så synes det var litt rart? Ikke at det gjør noe

Vet du hvordan hun regnet? Ved duotest ble det lagt inn termin 2 dager før alle mine utregninger og apper. Vet jo akkurat hvilken dag befruktningen skjedde så synes det var litt rart? Ikke at det gjør noe
Noen bruker 282 dagers svangerskap og andre 283, der er det jo en dag i forskjell. Hvordan hun nøyaktig gjorde det der vet jeg ikke, jeg klager ikke. Så hun satt og fiklet med terminhjulet sitt ihvertfall, så det er nå så :p hun sa jeg var en dag lenger enn jeg var, frøkna stemte uansett, så det var ikke nøye

Jeg ble flyttet 4 dager tilbake i dag, fra 16. til 20. november.

Jaja, er jo IVF og jeg vet når innsetting var - men hun målte lårbeinet og satte deretter. Gidda ikke krangle, var så få dager :)

Der jeg var på OUL fikk jeg beskjed om at min termin er statisk, siden jeg er gravid etter IVF.

Så jeg ble ikke satt hverken fram eller tilbake. Hadde termin blitt satt etter målene jordmor tok skulle termin vært en uke tidligere... Syntes det hørtes veldig mye ut, men får bare slå meg til ro med det.

Der jeg var på OUL fikk jeg beskjed om at min termin er statisk, siden jeg er gravid etter IVF.

Så jeg ble ikke satt hverken fram eller tilbake. Hadde termin blitt satt etter målene jordmor tok skulle termin vært en uke tidligere... Syntes det hørtes veldig mye ut, men får bare slå meg til ro med det.
De opererer tydeligvis ulikt, min IVF-termin ble flytta på OUL.. :)

Beholdt samme termin som jeg fikk på tidlig UL i uke 13. Den er 5 dager seinere enn menstermin og 7 dager før EL-termin (så der har jeg tydeligvis bomma på EL :p)

Mensentermin var 4 desember. TUL har vist termin mellom 4 desember og 30 november. Oul ga termin 27 november. Har ikke oversikt over el, og hadde ikke regelmessig mens. Tok ut spiralen i desember, gikk på p-piller i januar men ble visst gravid i februar/mars.

Jeg ble flyttet fra 12 til 10 november. Jeg vet eksakt når jeg hadde eggløsning så ift den er 12. riktig, men så lenge det settes den veien betyr det ikke noe:)

Back
Topp