Oul bergen

Sterk

Blir kjent med forumet
Noen som vet om de er villig til å skrive kjønn på en lapp på oul? Har hørt flere si at de ikke gjør det?
 
Det er vell bare å spørre fint:happy: ser nå ingen grunn for at de ikke kan gjøre det, de forteller jo kjønn så lenge de er sikker, og gir jo også beskjed om det er vanskelig å se eller usikker.
Eg har vert på oul på Kk for en uke siden de var vertfall veldig hyggelig og svarte på alle mine spm. Nå ville eg vite kjønn der og da, men ser for meg at de hadde skrevet det ned om eg hadde bedt om det. Men kan jo være det er regler for det som vi ikke veit :confused005
 
Hos meg sa hun bare 'vi gjør ikke sånt'. Og vet om flere som ikke fikk det og 1 som fikk det. Så det er bare å spørre :)
 
Jeg var på oul i Bergen for tre uker siden og spurte om akkurat det. Hun sa at det har de ikke lov til lenger, jeg spurte ikke om hvorfor. Hun sa jeg kunne ringe barnefar på FaceTime om jeg ønsker da, det trodde jeg ikke de ønsket så det var jo positivt :)
 
Når eg var der på torsdag hang det en lapp i skranken der der stod " vi skriver ikkje kjønn på lapp".
 
Husk å si fra om dere ikke vil vite kjønn. Med nr to i fjor sommer avslørte jordmor på KK kjønnet før hun spurte om vi ville vite. Vi ville heldigvis uansett vite, men kjipt for de som ikke vil vite.
 
Hvorfor i alle dager vil de ikke skrive det på en lapp? Merkelig.. Er jo hyggelig for mor og far å få nyheten sammen.
 
Hæ? Hvorfor? Skjønner ikke hvorfor de ikke kan skrive det på lapp? Hvis de er sikre i sin sak så sier de det jo muntlig så, ser ikke helt problemet
 
Hehe jaa, skreiv akkurat det samme
:p Jeg tenkte å høre om d samme,så får se da. Ikke Bergen da,men.. Mannen vil gjerne vite kjønn. Jeg er ikke så nøye. Så da kan han få vite det først tenkte jeg. Han går jo glipp av alt annet... :(
 
Jeg var ikke i Bergen men på Ahus, de tok da bilde der kjønnet var tydelig så jeg kunne ta med å vise det ihvertfall.
 
Sniker fra juni,

Spurte ikke ang om å få nedskrevet kjønnet på en lapp, men hun skrev uoppfordret (etter å ha spurt om jeg ville vite kjønn og sagt det til meg) "it's a boy" på ultralydbildet av tissefanten. Mulig det går an å be om å få ett slikt tydelig UL bilde med tekst på? Og så bare se vekk når hun leter etter kjønnet, og ikke se på bildene før man er sammen med partner etterpå. Man må forresten betale for UL bilder på KK.
 
Back
Topp