oul Bergen

Rimfrost92

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Oktoberlykke 2019
Jeg er nå 14 uker på vei, men pga en feil på legekontoret har jeg ikke vært til første kontroll enda, så legen har ikke bestilt noe oul. hun skal bestille på fredag.

Da er det jo under 4 uker til uke 18, noen som vet hvor lang tid det tar før man får en time på kk?

typisk min flaks om jeg får oul mye senere..

Det gikk kjempefort for meg.. Fikk timen innen en uke... Så de behandler veldoig fort :)

Det går nok rimelig kjapt. Man skal vell senest ved 20 uker, så de finner uansett tid til deg. Du er vell egentlig bare 13 uker etter menstermin også? Eller? :)

Jeg er nå 14 uker på vei, men pga en feil på legekontoret har jeg ikke vært til første kontroll enda, så legen har ikke bestilt noe oul. hun skal bestille på fredag.

Da er det jo under 4 uker til uke 18, noen som vet hvor lang tid det tar før man får en time på kk?

typisk min flaks om jeg får oul mye senere..

Jeg er 13+5 i dag og legen sendte ut henvisning mandag for en uke siden, fikk brev om OUL fredag, det blir 8 april på meg :-) Lenge siden jeg har sett deg aktiv, du må komme inn på skjult forum.

Forresten så henviste en venninne av meg som er lege seg selv i uke 18. Hun fikk time etter 4 dager, så tror de alltid klarer å skvise deg inn! :-)

ha
Det gårelig kjapt. Man skall senest ved 20 uker, så de finner uansett tid til deg. Du er vell egentlig bare 13 uker etter menstermin også? Eller? :)
r

Har ingen menstermin siden jeg gikk på p-piller. så terminen er satt etter ultralyd i dag. så er 14 uker :)

Jeg er 13+5 i dag og legen sendte ut henvisning mandag for en uke siden, fikk brev om OUL fredag, det blir 8 april på meg :) Lenge siden jeg har sett deg aktiv, du må komme inn på skjult forum.

Forresten så henviste en venninne av meg som er lege seg selv i uke 18. Hun fikk time etter 4 dager, så tror de alltid klarer å skvise deg inn! :)

Da krysser jeg fingrene for at de klarer å puttr meg inn fort og! :)

Det gikk kjempefort for meg.. Fikk timen innen en uke... Så de behandler veldoig fort :)

Jeg tenker ikke på når man får beskjed om timen, men hvilken dato man skal på ultralyd :)

Back
Topp