OUL<3

Marun1990

Forelsket i forumet
Hadde verdens beste ultralyd opplevelse i dag! Kom til ei som viste med hele seg at hun elsket jobben sin. Da jeg var gravid med forrige kom jeg til ei som var totalt motsatt og som kun virket interessert i å få tatt målingene, vi måtte dra ut av henne om hun kunne se kjønnet og hun virket irritert over at vi spurte. Jordmoren i dag tok seg god tid, sa med en gang hun så kjønnet og tok masse bilder både med vanlig og 3D:joyful: sørget selvfølgelig for å undersøke helsen til babyen grundig. Alt så helt perfekt ut og vi venter en liten gutt til. Ble også satt fram til 3. januar, menstermin var 9 januar:happy:

Gratulerer og så herlig med en sånn opplevelse! Hun vi hadde med første ble også "sur" når vi spurte om kjønnet helt til slutt. "Det er jo aldri sikkert", neida, folk får jo vite kjønn i uke 12 liksom:finger:

Gratulerer <3

Takk:happy:

Ja, virkelig:D

Gratulerer og så herlig med en sånn opplevelse! Hun vi hadde med første ble også "sur" når vi spurte om kjønnet helt til slutt. "Det er jo aldri sikkert", neida, folk får jo vite kjønn i uke 12 liksom:finger:

Takk:happy: husker jeg ble irritert tilbake, hun skulle nok lage et poeng ut av at det ikke var kjønnet ultralyden handlet om, og det vet jeg jo og jeg er også mest opptatt av å sjekke om babyen er frisk. Var jo også derfor jeg ikke spurte før helt til slutt. Var kjempe redd for å havne hos samme i gårxsmile8

Gratulerer så mye med gutten :)

Takk:)

Gratulerer så mye :) Jeg skal på oul om 2 timer og håper jeg får samme opplevelse :o Er førstegangs, så jeg vet ikke hva jeg skal forvente
(skulle det stå) <3

Gratulerer så mye med gutten i magen.

Vi var også heldige med jordmora vi kom til. Jeg fikk henne forrige gang også, og jeg kommer aldri til å glemme henne. Hun er bare helt fantastisk... Med første mann fikk vi ei skikkelig sur ei som tydeligvis hadde en dårlig dag. hun var potte sur, men heldigvis fikk vi en ekstra ul og hun var helt super...

Hurra :)

Hadde verdens beste ultralyd opplevelse i dag! Kom til ei som viste med hele seg at hun elsket jobben sin. Da jeg var gravid med forrige kom jeg til ei som var totalt motsatt og som kun virket interessert i å få tatt målingene, vi måtte dra ut av henne om hun kunne se kjønnet og hun virket irritert over at vi spurte. Jordmoren i dag tok seg god tid, sa med en gang hun så kjønnet og tok masse bilder både med vanlig og 3D:joyful: sørget selvfølgelig for å undersøke helsen til babyen grundig. Alt så helt perfekt ut og vi venter en liten gutt til. Ble også satt fram til 3. januar, menstermin var 9 januar:happy:
Gratulerer :)

Back
Topp